pátek 25. srpna 2017

Jaké produkty používám k líčení?

Párkrát mě napadlo, proč vlastně nepíšu o kosmetice? Abyste rozuměli, jsem normální holka která kosmetiku prostě miluje! U nás v rodině to nikdo moc neřeší, občas slyším něco jako "A k čemu ti to sakra bude?", no k čemu asi. Jíst to nebudu. Naštěstí mamka je v tomhle pohodářka a řekne něco jako "Tak ji nechte být, je to její věc." Přesně tak, moje věc.

Dnes vám tady ukážu produkty, které používám tak nějak každý den, když se líčím. Ukážu vám tady letní i zimní make-up. V čem je rozdíl se dozvíte hned vzápětí, nebojte! Můj méďa už se to taky naučil rozeznávat.



Tento článek bude poskládaný popořadě tak, jak jednotlivé produkty používám.
Co používám jako první je Podkladový pudr, teda pokud se to dá tak nazvat.
Je to obyčejný dětský pudr slisovaný do prázdného obalu od pudru. Já tohle používám hodně, když vím, že ten den mají být vedra. Celé líčení mi pak vydrží mnohem déle.
Další, pro mě kouzelná věc je Paletka korektorů
Je to paletka WANTED color od ARTDECO. Narazila jsem na ní úplnou náhodou v nějakém videu. Nejraději používám korektor na kruhy pod očima, který si nemohu vynachválit! Doporučuji ho maximálně!
Teď už přichází to nejdůležitější a tím je Make-up.

Já vám tady ukážu svoje dva nejoblíbenější. Ten od RIMMELu je můj oblíbený na léto. Je lehoučký, není extra krycí ale na léto to úplně stačí. Mně vydrží celý den na brigádě, abych v obchodě vypadala přirozeně. Ten od LOREAL je hodně krycí a já ho radši používám na zimu. Když jdu ale někam, kde chci vypadat hezky a potřebuji velkou výdrž i v létě, sáhnu po něm.
Další věc, kterou zde ukážu je BB-cream. Upřímně ho nepoužívám zas tak často, nějak jsem neobjevila to kouzlo. Ale když jedeme jen do obchodu, sáhnu po něm. Tento od LOREAL je fajn. 
Korektor osobně moc nepoužívám, jen když se moje tělo například rozhodne, že chce být jednorožec, nosorožec nebo bradorožec. Však tyhle místečka známe každá. 
Já mám tento od značky ALMAY. Jsem s ním spokojená, nevím co víc říct. Používám ho na nedokonalosti, především. Ale nic extra od korektoru nepožaduji, to nejhlavnější odbude make-up.
Dále vše spolehlivě zapudruji. Momentálně používám tyto dva. Nemám nejoblíbenější pudr, tak nějak přirozeně je střídám. 
Transparentní pudry mám tak nějak radši, ale okolí mi říká, že mě dělají bělejší. Což já jako ředitel vápenky opravdu nepotřebuji. 
Bronzer a rozjašňovač. Témata poslední doby. Kdo je nepoužívá, jako kdyby nežil. Já mám bronzery. Jak pudrový tak i krémový. 
 Krémový produkt je bronzer i rozjasňovač, takže 2v1! A to se vyplatí! 😂
Tento rozjasňovač je od Catrice, ale byla to bohužel limitka. Já jsem ho sehnala někde ve výprodeji, je dokonalý! Ale určitě i teď v drogerii seženete fajn rozjasňovač.
Primer na oční stíny se mi vždy zdál zbytečný, ale teď co chodím na brigádu a potřebuji aby ty stíny vydrželi opravdu minimálně 12hodin, je to nutnost!
Koupila jsem si ho asi v 15.letech. Ano správně, to jsem ale ještě nevěděla, že je to skoro ten nejlepší z drogérie, co jsem včera četla článek o něm. Já ho mám také ráda, za tohle mi přijde škoda utrácet, když ani nikdo nevidí, že ho máte.
Stíny na oči jsem začala používat nedávno. Vždy jsem si malovala oči, ale až když jsem přišla ze školy. Bála jsem se, co na to řeknou ostatní. Ach já byla ale hloupá!
Já používám úplně tyhle obyčejné z HM. Původně jsou to stíny na obočí, ale já je začala používat na oči. Teď už používám jiné protože jak můžete vidět, v mém nejoblíbenějším byla pěkná prohlubeň když jsem to fotila. A že už to bude nějaký pátek. 
Řasenky momentálně používám dvě. Jednu zkouším a jednu miluji, haha!
Baby Roll je novinka, která je ale skvělá! Chystám na ní samostatný článek, takže se určitě těšte!
A False Lash Superstar X Fibre je dokonalá! Dělá mi fakt nádherné prodloužené řasy. Má tedy dva kroky, ale už ten první udělá super efekt! 
Gel na obočí mám od Pupy. Doporučila mi ho kamarádka a je fakt skvělý! Doporučuji ho stále dál a dál a už ho má minimálně 5 mých dalších kamarádek. 
V balení je přímo i štěteček na nanášení, takže už nemusíte žádný přikupovat. Cenu už si přesně nepamatuji, ale nebylo to nijak moc drahý. 
Rtěnky mám nejradši takové "moje rty ale výraznější". Koupila jsem si na zkoušku od UD.
Je to comfort matte odstín Backtalk. V Sephoře jsem ho tenkrát vybírala asi 30 minut, nekecám! Ale je moje nej-lepší, nej-dražší a zároveň nej-opečovávanější!  
Úplně poslední tip který pro vás dneska mám je takový záchranný make-up do kabelky. Mělo by to být 4v1, paradoxně by nemělo fungovat nic. Já ho mám ráda, zakryje nedokonalosti a díky tomu, že by měl obsahovat pudr není lesklý, takže se nemusí pudrovat.

Tohle jsou všechny mé produkty, které nejvíc doporučuji. Jsem s nimi opravdu spokojená! A co se týče make-upů mám už více než 2 balení. 

Můžete mi napsat, který make-up používáte vy a jestli máte nějaký produkt stejný jako já. Klidně i negativní zkušenosti, nejsme všechny stejné a každé nesedne to stejný! 
T.

2 komentáře:

  1. Používám přesně ten červený make-up od Rimmelu a mám ho nejradši :) celkem teď trpím na akné a tenhle make-up mi ho pomáhá dobře zakrýt, pokud musím někam jít :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  2. O pořízení Hoola bronzeru přemýšlím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat