úterý 22. srpna 2017

ANGLIE 2017 - Warner Bros. studio

Kdo mě sleduje déle jistě si všiml, že v Anglii jsem nebyla poprvé. Tedy přesněji, byla jsem tam už potřetí. Ale tentokrát s rodinou, nebo-li za rodinou. Kdo sledoval můj instagram všiml si pár fotek. Snažila jsem se být lehce aktivní i na story na instagramu, i když to furt moc neuznávám.

Článků z Anglie bude tentokrát víc. Rozdělím to minimálně do dvou. Ten dnešní věnuji celý Harry Potterovi. Já jsem prvních pět dílů viděla až tady v Anglii, jelikož mě to nikdy nějak nechytlo. Spíš mě nebavilo koukat se na to samotná. Teď jsme na to koukali minimálně ve čtyřech, tak to byla větší sranda a hlavně mě to o mnohem víc bavilo.




Teď už ale k celému tomu studiu. Celé studio bylo opravdu dobře udělané. Byla zde spousta věcí, které mě hodně překvapily. Takové optické klamy, dalo by se říct. Například obývák Harryho nebyl ve skutečnosti tak velký, jak se zdál. Byl to takový malinký kamrlík. Nebo hlavní síň, kde se všichni scházeli se mi také zdála menší než ve filmu.





Určitě jsou tyto studia určené pro ty, co jsou do toho úplní blázni. Já tím, že jsem ty díly viděla během 4 dnů a nebylo to "moje dětství", tak jsem obdivovala spíše to provedení. Než že by mě fascinovalo jak se to natáčelo a co se kde natáčelo. Snad mi rozumíte.



Na konci téhle prohlídky - vlastně i na začátku - je shop pro tyhle Harry Potter šílence. Věci tam mají opravdu nádherné a na chvilku jsem zalitovala toho, že tahle část dětství mě minula. U mě spíše vedly Gilmorky nebo seriály tohohle typu. Ale nějaký ten hrníček jsem si přivést mohla, že?




Snad tahle fotka nikoho nerozčílí. Viděla jsem to pouze jednou, ale i já mám té ženské plné zuby, jen to tady vidím.

V tomto studiu jsou k zakoupení i hůlky z Fantastických zvířat, celkově věci z fantastických zvířat. Ty já jsem například vůbec neviděla, haha.


Ovšem co zde opravdu nesmí chybět, je Příčná ulice.



Největší nádhera z toho všeho byla na konci. Sice teda blázen do Harryho nejsem, ale když jsem vešla do téhle místnosti, okouzlila mě. Myslím, že hned pochopíte proč.




Na konec jeden takový menší tip pro opravdové Potternadšence (přesněji pro ty, co to dočetli až sem) - pokud se chcete dozvědět, do jaké koleje byste patřili a jakého patrona byste měli, podívejte se na stránky pottermore.com, má to ovšem ještě jeden háček - musíte aspoň trošku ovládat angličtinu. Na něco vám samozřejmě postačí překladač, ale když to budete dělat bez toho, je to lepší.


Já se na Vás budu těšit u dalšího článku z Anglie. Vy mi dejte vědět, jestli jste tohle studio navštívili nebo jestli byste ho naopak navštívit chtěli.
T.

2 komentáře:

  1. O jeho návštěvě právě s přítelem uvažujeme. Letíme do Londýna koncem října, takže jsme ve fázi příprav. Díky za zajímavý článek! Š

    BLOG Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad článek trošku pomohl a fotky příliš neodkryly! Ale návštěvu určitě doporučuji!

      Vymazat