středa 9. srpna 2017

Souboj krémů po opalování!

Kdyby mi někdo na začátku prázdnin řekl, že pojedu na 2 dovolené hned na začátku prázdnin, vysmála bych se mu. Celkově, že budu tyto prázdniny takhle cestovat. Ale tak, stalo se a já jsem hrozně šťastná.

A díky tomu vám mohu dnes podat recenze na krémy po opalování.

Jak už jste podle fotky poznali, bude to recenze na tři krémy po opalování.
Já jsem krémům po opalování nikdy nevěnovala pozornost. Myslela jsem si, že je to zbytečnost, kterou nahradí i obyčejný krém na ruce. No, spletla jsem se.

Krém po opalování je opravdu skvělá věc. Většinou krémy po opalování nádherně chladí, jsou příjemné na těle a hlavně..zklidňují pokožku! Což je fakt obrovský plus a jednomu tomuhle zástupce dávám zásluhu na tom, že mi moje opalování tak krásně drží a ještě jsem se (ťuk, ťuk) nezačala loupat.

PANTHENOL

Tento krém je takový zástupce za normální panthenol ve spreji - který by neměl na dovolené chybět! Krém obsahuje 9% D-Panthenolu, ale sprej 10%. Krém je hodně, ale opravdu hodně hutný. Stačí ho opravdu málo. Mamka to popsala tak, že ji ten krém dělá sádru! Kdo mě sleduje na snapchatu (Twerina), mohl to vidět sám. Stačí opravdu malinká kapička a z jedné kapičky se stane obrovské množství krému. Snažila jsem se to vyfotit..


Jediné mínus je opravdu to, že krém je hutný. Takže pokud máte podrážděnou pokožku nebo spálenou, bude vás aplikace krému bolet. Ani nemá úplně chladící efekt, ale za to opravdu krásně promastí! 

VICHY IDEÁL SOLEIL after sun

Krém od Vichy byl fajn. Nebyl vůbec hutný, krásně chladil. Ovšem jeho celkový efekt byl..nic moc. Namazání moc dlouho nevydrželo, ráno jsem měla pocit, že jestli se ihned nenamažu, rozsypu se jako sušenka. Šustila jsem jako papír. Každopádně, když ho teď používám doma běžně, každý večer. Zamilovala jsem si ho! 
Takže celkový názor?
Jako krém po koupání, nebo pokud máte suchou pokožku - DOPORUČUJU! K moři je fajn, pokud nemáte příliš citlivou pokožku a spokojíte se s málem. Bohužel neobsahuje panthenol, takže proto. 

DAYLONG LÓCIO after sun

Tento krém je naprostý zázrak. Obsahuje také dexpanthenol, zklidňuje. Já musím za sebe říct, že už k moři nic jiného nepotáhnu! V Egyptě jsme měli dvě balení, v Itálii jedno. Nezklamal nás, nikdy. Je sice trošku dražší, ale není to nic hrozného. My ho koupili v lékárně Dr. Maxe za asi 300,-. Není to moc, ten Vichy byl dražší. Hlavně na takových věcech se nešetří, nikdy!


Krém má takovou tekutou texturu, jako kdyby gel. Krásně chladí, promastí a nelepí. Prostě a jednoduše. Super kup!

Vy se se mnou podělte, jaký krém po opalování používáte vy? Já se na Vás budu těšit zase jindy.

T.



Žádné komentáře:

Okomentovat