pondělí 28. srpna 2017

ANGLIE 2017 - Poznáváme přírodu.

To, co jsem v Anglii chtěla vidět bylo hlavně moře. Viděla jsem ho už se školou, ale to bylo takové uspěchané. Chtěla jsem se tam podívat sama, nezávazně. Celkově si tak projít tou přírodou u moře, zdolat nějaké kopce, projít nějaké ty cestičky křížem krážem.




Durle door
Myslím, že jedno z nejkouzelnějších míst na světě už jsem viděla. Ne, nedělám si srandu. Pro někoho "díra", pro mě kouzelné místo. Rozhodně bych se sem chtěla někdy vrátit. Ale tentokrát i s rodinou. Původně jsme tohle místo neměli vůbec navštívit, ale naštěstí se tak nestalo. Ale zase upřímně řečeno, ani jsem nevěděla, že takovéhle nějaké místo v Anglii existuje.
Focení téhle přírody jsem si náramně užila. Proto tady nebude jedna fotka, ale nejradši bych jich sem vložila všech 20.






New forest
O tohle místě jsem neslyšela už vůbec. Vím, že v Anglii je park ve kterém se pohybují volně zvířata. Konkrétně sobi. Ale že je park, ve kterém se pohybují krávy a koně, to jsem netušila. Dokonce jsme tam viděli i osla. Zážitek krása, já se těchto zvířat bojím, ale i tak mě to zaujalo. 




Pak jsme autem jeli tímto parkem dál a objevili jsme nádherné jezírko. Krása prostě. 






Tento park je opravdu obrovský, mezi zvířátky se projíždí i autem. 


Lymington
Lymington je město u pobřeží. Moře v Anglii je nádhera. Je studený, je u něj hrozná zima, ale je tak trochu i dech beroucí. Ten čistý vzduch tam, smějící se angličané kolem dokola. 

 Okolo pobřeží jsme se vydali na cestu k majáku. Nakonec jsem ho ani nevyfotila, sakra. Ale mám alespoň tohle.


To by bylo už všechno z krás Anglie. Příroda je nádherná. Tady se mi asi líbila asi nejvíc. No rozhodně jsem tahle místa nenavštívila naposledy, slibuji!
T.

6 komentářů:

  1. Anglie je krásná :) moc hezké fotky jsi vyfotila. Já tam byla jednou před pár lety, akorát v Londýně, takže moře v Anglie jsem neviděla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu :). Určitě to stojí za další návštěvu!

      Vymazat
  2. Byla jsem v Anglii, ale ne zrovna na těchto místech :D krásné fotky :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  3. V Anglii jsem rok dělala au pairku a byl to pro mě nejkrásnější čas v životě. Moc krásná příroda. Brzy se tam vracím navštívit moji host family, tak doufám, že bude čas zase na nějaký výlet. :)

    OdpovědětVymazat