čtvrtek 31. srpna 2017

FRESH NEWS: Nový přírůstek do rodiny - Dorinka!

Jak už jste si mohli všimnout na instagramu - máme doma nový přírůstek. Dorinku.
Když jsme si ji přivezli domů, byla tak akorát na moji dlaň. Velká zhruba jako padesátikoruna.


Museli jsme pro ni podniknout cestu až do Hradce Králové. Vlastně, stačilo by kdybychom tam jeli až v souvislosti s nedělním výletem. Ale znáte to. Já ji potřebovala nejlíp hned.

Přivezli ji tedy v devět hodin večer. Já, celá natěšená, byla doma. Přes den jsme objížděly s mamkou různé obchody se zvířecími pomůckami. Byla potřeba sehnat domeček, bazén, mističku na jídlo...
Já se na ní tak těšila! Hned jak jsme přijely domů, přichystala jsem ji domeček - takovou malou zahrádku.
Když Dora přijela, málem jsem se roztekla rozkoší. Byla tak nádherná, maličká.
Já vím, fotka je mázlá, ale je na ní nádherně vidět Dorinky mašlička, díky které je tak trochu jiná.

Od té doby, co ji máme, ji vlastně tahám všude. Já vím, že pro želvy nejsou přenosy zrovna dobré, ale ona je tak živá. Dnes se například 2x za hodinu převrátila na krunýř. Kdybych neměla takovou tu intuici, že se něco děje, nevím jak by to dopadlo.
Vlastně, asi dobře protože jsem četla, že želvy vydrží na krunýři až 3 dny.
Vem ji moc nepouštím - bojím se. Je tak malinká a tak rychlá. Stačil by mžik a byla by..radši ani nedomýšlet.
Fakt hodně jsem se bála reakce naší teriérské slečinky. Upřímně "vyjíždí" i po malých dětičkách, když šoupou nožičkami. Neublíží, ale člověka to vystraší.
Ale nakonec..
..proběhla i malá, seznamovací pusinka. Takže máme doma dvě nejlepší kámošky, které si ale zatím budou povídat jen před sklo.
Máte doma taky suchozemskou želvičku? Máte nějaké rady do začátku?
T.

5 komentářů:

  1. Jeeej, tá je milučká. Ja som ako malá mala vodné korytnačky, vždy s nimi bola veľká sranda. Teda, keď mi práve neviseli z ruky zahryznuté do môjho prstu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to je přesně důvod proč jsem vodní nechtěla, sama bych se jí bála :-D !

      Vymazat