pondělí 3. července 2017

RECENZE: Bioderma photoderm bronz Oral

Krásný slunečný den přeji,
jak Vy jste na tom s opalováním? Mně to úplně nejlépe nejde. Tak jsem se rozhodla, že s tím tento rok něco udělám.
Původně jsem se chtěla začít chodit slunit do solária, abych byla připravená na to naše sluníčko. Jenže solária nejsou 1.nejlevnější a 2.nejzdravější. Ke svojí pleti a zároveň kůži chovám respekt, protože to co tělo dokáže, jen neuvěřitelné.

Rozhodla jsem se tedy, že si koupím nějaký doplněk stravy, nebo-li vitamíny. Zvolila jsem Biodermu, protože ji mám jako kosmetiku nejraději. Ať už jsou to opalovací krémy, pečující kosmetika nebo tónující krémy.

Vitamíny se berou ráno, nebo během oběda. Zapíjí se sklenicí vody, což je ráno stejně nejlepší - vypít sklenici vody. Takže když s tím ještě zapijete prášek, neubyde vás.

Cenově se pohybují okolo 300-400,-. Když si je objednáte přes Dr.Maxe, tak to je za 309,- což je asi nejlepší cena. A když si to necháte dovést na prodejnu, myslím si že neplatíte ani poštovné - dopravu.

Pilulky jsou na mě veliké. Nepolykají se nejlépe - tedy alespoň mě, protože nejsem zvyklá polykat prášky.
Pilulky prodlužují opalování a jsou takovou pomáhají při alergii na slunce. Ale to neznamená, že když si koupíte tyto vitamíny, že už ji mít nebudete. Pouze ji zmírní nebo se ji alespoň trochu pokusí předejít.
V balení je 30 tabletek. Bere se jedna denně, takže jsou na 30 dní. Doporučuji brát ještě 14dní potom, co se vrátíte z dovolené. A začínají se brát, když už vysvitne první sluníčko. Nebo když plánujete nějakou tu dovolenou za sluníčkem.

Za mě vitamíny fungují. Opálení opravdu vydrželo déle. Jsem běloba už od mala, takže podpora opalování zafungovala také, ale ne nijak extra.
Rozhodně si je ale zakoupím i příští rok, což znamená úspěch.

Doporučuji zainvestovat, protože to opravdu stojí za to.
Já přeji krásný zbytek dne a do komentáře mi dejte vědět, zda-li berete také něco na podporu opalování, nebo plánujete něco zakoupit.

T.

2 komentáře:

  1. Tak o takových tabletkách slyším poprvé :) a z tvého článku mě velice zaujaly. Možná si je také pořídím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď, je to jedna z mála investic, která se opravdu vyplatí :)

      Vymazat