pátek 21. července 2017

Co si balím na dovolenou?

Krásný den přeji,
je čas dovolených, tak je tento článek na místě.

Mně osobně by tenhle článek hodně bodnul, protože já nikdy moc nevím, co si zabalit. Ale stejně, jak uvidíte sami, jsem si toho zabalila zbytečně moc a něco jsem ani neunosila.

Při tomto balení jsem balila na cestu do Egypta, ale ono se to moc nemění. Jen když jedu třeba do Itálie, beru si ještě jedny rifle, kdyby náhodou byla zima nebo chladno.

Takže nejzákladnější věcí je spodní prádlo, které zde ale ukazovat nebudu.

Jako další si beru sukně. Já si vzala čtvery na 7 dní. Unosila jsem překvapivě všechny. Já mám nejradši tyhle "tylové, volánové".
Věc, která patří naspod kufru jsou boty. Já si beru bot vždy zbytečně moc, nakonec stejně nosím jenom žabky a crocs. Ale tentokrát jsem ještě cestou do obchodu přikoupila jedny, které jsem ani neukázala. Radši. Nejsou zde na fotce boty do vody a boty, ve který jsem jela.
Kus, který jsem ani nevytáhla byl přehoz přes plavky. Já si vzala svůj oblíbený dlouhý svetr, který ráda nosím k riflím. Ale moje mamča, která se hodně spálila, ta by ho určitě využila.
Kraťasy. Bez těch bych neodjela. Jsou nejvíc pohodlné, hodí se "jen tak" k plavkám. Jsou prostě super. Já brala dvoje.
Volné a dlouhé šaty jsem si brala s tím, že je nosit vůbec nebudu. Ale naopak! Nosila jsem je často, k bazénu, jen tak na recepci a dokonce i na oběd. Jsou totiž volné a mega-pohodlné.
Když už jsme u těch šatů, vzala jsem si jedny i normální. Koupila jsem si je minulý rok a jsou to moje nejvíc oblíbené šaty vůbec.
Úplně jsem zapomněla na tílka. No co bych tam potom s těmi sukněmi dělala, to nevím. Já mám nejvíc bílých tílek, mám je totiž celkově nejraději.
Jako poslední kousek bez kterého bychom se u moři neobešly, jsou plavky. Já si brala troje. Jedny klasické, jedny ozdobné a jedny celkové. Nejvíce jsem ale nosila klasiku.

Kosmetika

Kosmetiku jako takovou ani zmiňovat nebudu - myslím tím zubní pastu, sprchový gel, šampon,.. Ale co tady rozhodně zmíním jsou opalovací krémy. Bez těch bychom to u moře opravdu nezvládli.
Já si do Egypta brala faktory 50+, 30 a mamka faktor 10. Poté tam je osvěžující voda od Biodermy a vitamíny na podporu opalování, které jsem už zmiňovala v minulém článku.

Samozřejmě nesmíme zapomenout na krémy, které jsou po opalování opravdu hodně potřeba. A také panthenol, co kdyby náhodou. Hledat ho tam potom někde v drogerii je na nic. Radši být připraveni.
My jsme jako krém po opalování zvolili Locio od Daylongu a rozhodně jsme neprohloupili!
Já teď zkouším jeden od Vichy a už teď vím, že příští rok koupíme Daylong znovu.

Jestli si berete k moři něco speciálního, napište mi to do komentářů.
Já vám poté hodím recenzi na krémy po opalování.
Užívejte volna a tepla.

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat