pondělí 31. července 2017

Zkušenosti s kosmetikou Bioderma

Bioderma je velmi známá značka kosmetiky. Používá ji spousta blogerek ale i normálních lidí. Já jsem si ji naprosto zamilovala.
Nedávno jsem se vrátila z dovolené, kde jsem zkoušela poslední kousky na tento článek.
Tento článek opravdu není sponzorovaný, jen jsem sepsala svoje zkušenosti.

Photoderm
Jako první jsem se rozhodla zhodnotit řadu opalovacích suchých olejů a v mém případě ještě doplňku stravy, o kterém už jsem psala ZDE.

Moje nejoblíbenější produkty na opalování jsou právě suché oleje. Vyzkoušela jsem jich už poměrně dost, ale tyto mi vyhovují nejvíce. Jednak jsou voděodolné a skvěle se roztírají. Opravdu se mi s nimi nestalo, když se poctivě mažu, že bych se spálila. Což se mi s jinými značkami klidně stalo - asi nebyly oleje dost voděodolné, jak psali.
Do Egypta konkrétně jsem si vzala faktor 50+ a faktor 30, který dále použiji v Itálii. Vzala jsem si nejvyšší faktor, protože to slunce tam je opravdu agresivní. Mazala jsem si s ním jak obličej, tak první dny i tělo. Poté jsem přešla na 30, když už jsem si byla jistá, že mám dobrý základ.
Jako bonus beru i to, že olej se krásně třpytí, takže namazané nevypadáte jako utopeni v nálevu, haha. Dobré přirovnání, co?

O tabletách jsem se rozepisovala už v minulém článku - nahoře na něj máte odkaz.
Jsou to doplňky stravy, které by měly podpořit opálení, které by tak tedy mělo vydržet déle. Já to mohu pouze potvrdit, tabletky se mi osvědčily - za mě 10/10!

Atoderm - Levres
Na balzámech na rty si opravdu potrpím. Nemám ráda když lepí, když dělají velkou vrstvu a nebo když zanechávají v puse divnou chuť. Jednou, když mi došel Carmex, jsem šla do lékárny a na doporučení si zakoupila balzám od Biodermy. A kdybych si jen pamatovala, jak paní prodavačka vypadala, dnes bych šla a poděkovala ji!
Balzám je v praktickém balení, které se mi vejde i do menšího psaníčka, kam bohužel klasický balzám nenacpu. Aplikátorek je super, jen se mi jednou stalo, že jsem si omylem vyšroubovala v kapse uzávěr a celý produkt se mi "vylil" v kapse. Takže na to si dávejte pozor, jinak naprosto super! Dávám si ho před rtěnkou, hezky rty zhydratuje na celý den.
Aplikátor jak už jsem zmiňovala je fajn. Je to takový ten žehličkový.

Micelární vody

Micelární vody od Biodermy si vychvalují snad všichni co ji vyzkoušeli a teď už nepoužívají jinou. Já jsem konkrétně vyzkoušela dvě řady.

Sébium - H2O
Já zrovna tuhle řadu ráda dávám těm, kterým se objeví nějaký ošklivý pupínek a potřebují se ho rychle zbavit. Tahle "vodička" s ním zatočí jedna radost. Je spíše pro mastnější pleť, což já mám jak kdy a jak kde. Jediné malé mínus této vody je, že mi dráždí oči. Prostě oči si s ní neodlíčím, takže na cesty je pro mě nepraktická.
Sensibio
Od této řady jsem vyzkoušela jak micelární vodu tak i odličovací pěnu.
Micelární voda odličuje krásně, nedráždí oči. Takže super i na cesty, pro mě. Nepřijde mi, že by vody měly nějaké "vůně". Já je používám ráno a večer. Odličuji většinou jenom těmito vodami.
Pěnu používám pouze ve vaně, nerada se odličuji na mokro. Ale když se koupu, tak mi to nevadí. Pěna odlíčí krásně, akorát jak se používá s vodou přijde mi, že opravdu hodně vysušuje. To se ale zachrání krémem, který by se měl večer používat tak jako tak. Já jsem ráda, že jsem ji objevila. Nebavilo mě totiž kolikrát po odpočinkové vaně ještě sahat po micelárce - chtěla jsem jít už rovnou do postele koukat se na nějaký film nebo relaxovat.

Hydrabio - Brume
Je to dermální voda, která osvěžuje a zklidňuje pokožku. Je skvělá, já jsem dříve používala od Balei, ale tato mi vydržela déle a to byla poměrně menší. Voda nemá žádnou parfemaci, je příjemná na obličeji a opravdu zklidňuje. Například na sluníčku, když máte červenější obličej - na to ji používám hodně.
Nestříká takové množství produktu, jako jiné osvěžující vody. Je to tak akorát. Dostříkne poměrně daleko, takže si nemusíte s lahvičkou máchat přímo před obličejem.

To by bylo z dnešního článku vše. Napište mi, jaké produkty od Biodermy používáte vy a jak jste spokojené. Nebo jaké jiné značky byste mi doporučili vyzkoušet.
Já se budu těšit na vaše reakce.

T.

1 komentář: