středa 12. dubna 2017

HODNĚ ŠTĚSTÍ!

Krásný den,
dnes začíná období přijímaček a já jsem se rozhodla vám všem, kterých se to týká, popřát hodně štěstí!

Moc dobře si totiž pamatuji, když to čekalo mě, jak moc jsem byla rozhozená. Teda vlastně, já už jsem byla na jednu školu přijatá, takže mi na tomhle ani nějak nezáleželo.
Nakráčela jsem si to do té školy. Byla to obrovské škola, na rozdíl od naší základní školy například. Procházela jsem patra po patru a hledala dveře, na kterých bude vyset moje jméno. Nakonec se povedlo. Pamatuji si, že v této třídě byl jeden kluk, který měl stejní příjmení jako já a shodou okolností si sedl vedle mě. Jako první jsem psala češtinu a měla jsem z ní neskutečně dobrý pocit. Potom matematiku, ta už tak skvělá nebyla.

Takové menší doporučení je, neberete si s sebou mobilní telefon!
Vezměte si s sebou hodně pití a nějakou sváču, bude to potřeba!

Psát ať nejste nervózní nebudu, protože i já byla hrozně moc.

Budu vám všem držte palce. ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat