úterý 14. února 2017

Můj Valentýn ♥

Krásný valentýnský večer,
jak jste si dnešní den užili? Byli jste se svojí láskou někde na večeři, procházce nebo jenom doma?

My jsme se vydali na procházku Prahou.  Nejprve mě teda můj Valentýn překvapil před školou. A pak už jsme se společně vydali na tu procházku. Maces měl přání jít na Karlův most, tak jsem se mu to snažila splnit a začala googlit cestu. Nakonec jsme to všechno zvládli (čtete: Zvládli jsme cestu metrem.) a dorazili na místo, kam si můj brouček přál.


Byla jsem na sebe opravdu naštvaná, protože než jsem jela na intr jsem si říkala "Vezmu si foťák, co když se naskytne možnost hezkých fotek." No samozřejmě jsem zapomněla, takže jsem fotila ZASE na telefon, omlouvám se.

Na Karlově mostě jsem dostala jeden menší dárek, což bylo při této atmosféře opravdu romantické. 

Zároveň bylo i hezké pozorovat ostatní páry jak jsou stejně šťastné jako my. Jak se na sebe zamilovaně usmívají, koukají a vyzařuje z nich neskutečná láska.
Docela mě i mrzí, že takhle krásný den je určen v kalendáři. Jiné dny se na sebe lidi na ulicích mračí, koukají na sebe skrz prsty, hádají se, nadávají si. Láska by se měla dokazovat každý den a ne jenom kytkami, čokoládou a šperky. Láska není jenom o hmotných věcech ale i o činech. Upřímně, nejvíc pro mě znamenalo to, že ten můj šmudla za mnou přijel a čekal tam na mě v davu lidí, kteří právě skončili ve škole. Dárečky už potom byly jenom sladká tečka.♥

Doufám, že to vnímáte stejně a nejste ten typ, co potřebuje dostávat dárky aby viděl lásku toho druhého.
Určitě se se mnou podělte, jak jste tento den trávili vy, moc se na vaše zážitky těším.♥
Budu se na Vás zase těšit,
T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat