čtvrtek 9. února 2017

FRESH NEWS: Změna je život, vlasy jsou život.

Krásný den přeji,
poslední dobou sem na blog moc nepřispívám. Moc se za to omlouvám.
Rozjely jsme s kamarádkou projekt, kde píšeme společně články o kosmetice. ZDE máte odkaz, kdyby se chtěl někdo podívat.

Ale slibuji, že to napravím.

Zpět k dnešnímu článku. Před měsícem jsem se rozhodla, že potřebuji ke kadeřnici. Na pořádném stříhání jsem nebyla asi dva roky. Vždycky jenom konečky, ne víc než 2cm!
Proto je tato změna opravdu obrovská a pořád si s ní nejsem úplně na 100% jistá!

Moje vlasy byly nádherně dlouhé, ale strašně zničené.

Fotka v culíku

Tyto fotky jsou z léta a už na nich jsou vlasy hodně zničené. Takže si to dokážete představit teď.
Tentokrát jsem si nechala vlasy i lehounce zesvětlit.
Teď jak píšu ten článek, si tak nějak uvědomuji, že jsem spokojená.
Dám vám sem fotky na porovnání:

Nejvíce je vidět rozdíl na té fotce s culíkem.
Vidíte ty zesvětlené konečky. Není to úplně ombré, je to něco mezí ombré a "tón v tónu".
Musím říct, že jsem si zatím na tu délku nezvykla, jediná velká výhoda je v dělání drdolu, což mi s těmi kratšími jde perfektně!

Dejte mi vědět, jak se Vám moje vlasy líbí. Těším se na Vás zase u dalšího článku,
T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat