čtvrtek 16. února 2017

Plním si dětské sny a odškrtávám seznam!

Krásný den přeji,
jak se dneska všichni máte? Já moc skvěle, splnila jsem si jeden ze svých dětských snů, přání.
Je to úplně banální sen, ale já jsem šťastná. Neskutečně šťastná a ráda.
Troufnete si uhádnout, co to bylo za sen?


Tak já vás nebudu dál napínat a prozradím.
Už od malinka jsem si přála bohatého prince, který mě bude obklopovat značkovými kabelkami od MK, LV, Guess apod.
Svého prince už jsem našla, tak už mi chyběla jen ta kabelka. Když jsem tuhle zahlédla na jedné nejmenované skupince, která se zabývá dovozem značkového zboží z Ameriky, nemohla jsem odolat. No vlastně jsem ve finále ani neodolala.
A už ji mám doma! Jsem z ní naprosto nadšená a naprosto ji miluji!
Když jsem si ji objednávala, říkala jsem si "Nebude moc malá? Bude mi stačit? Vejde se mi do ní vše potřebné?" Když přišla, na poště jsem se trošku zalekla velikosti balíku, ale nakonec jsem z ní naprosto nadšená! Což jde asi poznat i z tohohle článku, heh.
Moc se mi líbí, jak je vevnitř řešená. Její velikost je naprosto dokonalá. Úplně si ji představuji v létě, k šatičkám a úžasným botám, které mi teda ještě chybí.
Mám z ní takovou radost, že s ní radši dneska půjdu i spát, aby mi ji náhodou někdo neukradl nebo nějak nezničil. Zamilovala jsem se úplně na 100% a myslím si, že na nějaký ten týden/měsíc bude zabírat místo v posteli mému příteli :D .

Splnili jste si už také nějaké dětské přání? Měli jste vůbec nějaké? Napište mi je do komentářů, už se na ně těším.
T.♥

2 komentáře: