úterý 27. prosince 2016

FRESH NEWS - Na silvestra do Egypta

Krásný den všem,
dnešní článek bude jenom kraťoučký, informační.
Už podle názvu je všem jasné, že odlétáme do Egypta. Jsem tak nadšená, divím se že jsem vydržela vám to neříct.
Těším se na to teplo a na tu opalovačku, i přes alergii na sluníčko.

Ale teď zpět k Blogmas. Nestihla jsem dopsat naše štědré dny. Všechny potřebné fotky mám v počítači, takže se to na dovolené pokusím napravit. Nic však neslibuji, protože si to tam chci hlavně užít. Také se musím začíst do povinné četby, hhh. Takže uvidím podle času a také nálady.
Vy si to taky užívejte, hlavně v kruhu rodiny a bez sociálních sítí.

T.

1 komentář:

  1. Užívej silvestra v Egyptě. Já budu asi jako většina ostatních mrznout na horách. :D

    www.bycorra.com

    OdpovědětVymazat