čtvrtek 22. prosince 2016

Blogmas #22 - Vánoční nehty


Dneska jsem tak procházela drogerie a poté i parfumerie a při tom jsem přemýšlela, jaké vlastně budu mít nehty na Vánoce. Laků mám doma dost, ale pořád vlastně málo. Taková trošku sběratelka. Přece jenom jsem si nějaký ten červený musela koupit, i přesto že červených mám doma už tak 10.

Červená barva prostě k vánocům patří, stejně jako zelená, zlatá a taky trochu bílá. Tak jsem si cestou na intr zapnula internet a hledala inspiraci na ty moje nehty. Hodím sem pár tipů.


Nejvíce ze všech se mi líbí asi tyto. Jsou jak červené, tak zlaté. Ovšem pokud se pozorně zadíváte, uvidíte tam i záblesk zelené. Jsou krásné a nápadité.
Hned za nimi jsou tyto. Jsou 'jednoduché' ale zároveň barevné. 'Jednoduché' proto, že já bych tam tu vločku opravdu nezvládla namalovat, jsem na tohle ultra poleno!
Tento rok budu slavit vánoce zvlášť s mamkou a rodinou a zvlášť s přítelem. S přítelem budeme mít vánoce do růžové barvy, protože já růžovou prostě miluji. Chtěla jsem i doma, ale to mi neprošlo. Ovšem my dívky to s chlapci umíme, tak mi to prošlo aspoň takhle. Myslím si, že tyto nehty se však budou hodit jak na rodinné tak i na 'první' vánoce.
Další moc krásné, které by se hodili na 'první' vánoce jsou tyto. Problém zase vzniká v té sněhové vločce. Tu prostě nezvládnu.
A poslední velice jednoduché, u kterých stejně nakonec skončím, jsou tyto. Zase ta zelená, červená a bílá.

No sami nakonec uvidíte, jaké jsem si vybrala. Jestli si vůbec nějaké z těchto vyberu. Možná zvolím jen čistě červenou klasiku, jako každý rok.
Napište mi, jestli vy nějak řešíte nehty na vánoce nebo vůbec. Já se na vás budu těšit zase zítra.

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat