středa 21. prosince 2016

Blogmas #21 - Vánoční TAG


Dnešní článek je vánoční TAG. Články na dnešek a na zítřek nějak nemohu vymyslet, tak vsázím na klasiku a jdeme rovnou na to.

Kdy jsi se začala těšit na vánoce?
- Na vánoce jsem se začala těšit už někdy v listopadu. Hned po rozsvícení stromečku.

Máš adventní kalendář?
- Mám adventní kalendář. Každý člen naší rodiny má. Dokonce i Vikča.♥

Jaké jsou tvé vánoční oblíbené filmy?
- O tom byl samostatný článek, každopádně nejradši mám Polární Expres.

Co večeříte na štědrý den?
-Minulý rok jsme měli řízek i kapra, ale letos snad bude jenom řízek. A samozřejmě klasika, bramborový salát.

Máte nějaké vánoční tradice?
- O tom byl také článek, ale nejčastěji rozkrajujeme jablko.

Oblíbené vánoční koledy?
- Já asi nemám jednu nejoblíbenější, mám ráda všechny.

Živý nebo umělý stromeček?
- Tento rok máme živý.

Jaký dárek by jsi si nejvíc přála?
- Nejvíce si přeji asi tablet do školy.

Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
- Vánoční barva je odjakživa červená a zlatá.

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo?
- Nejradši mám cukroví. Také miluji chlebíčky a jednohubky. Takzvané 'moje jednohubky' - hodím o vánocích recept.♥

Dnešní článek je takový docela krátký, ale většina otázek už byla zodpovězena v průběhu blogmasu.

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat