úterý 20. prosince 2016

Blogmas #20 - Předvánoční radosti


Ano, máme tu stejný problém jako minulý týden. Bohužel, úvodní fotky donahraji 22.12.♥

Dnešní článek, jak jste jistě už poznali, nebo si spíš přečetli, bude o předvánočních radostech. Jsou to takové ty věci, které zažijete, které si koupíte, maličkosti které dostanete..

Já moc ráda čtu, takže když Anie Songe vydala svoji knížku, musela jsem ji mít.
Možná bych sama sebe označila jako milovnici laků na nehty a rtěnek. Laků mám poměrně více, ale myslím že to nebude dlouho trvat. Ukážu vám tady svoje nové dvě tekuté rtěnky. Miluji je.

Na fotce vypadají skoro stejně, ale ve skutečnosti je každá jiná.

Další moje radost, je také kosmetická.
Jedná se o chladící tyčinku značky TonyMoly. Nejenom že je nejvíc 'kjůůůůt', tak i příjemně chladí.

Mezi radosti patří také výlety, o kterých jste mohli už číst.
Stromeček na staromáku je překrásný.
Ale asi více se mi zamlouvali Drážďany. V Drážďanech jsem byla dvakrát. Jednou s rodinou (to jste mohli číst článek) a podruhé s přítelem.♥

Dejte mi do kometářů kdyžtak vědět, kam jste se podívali Vy a jaké jsou Vaše vánoční radosti.♥

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat