úterý 6. prosince 2016

Blogmas#6 - Moje oblíbené vánoční filmy.


Krásný úterní ráno ♥ Dneska pro vás mám článek, na který jsem se sama moc těšila. Miluji vánoční filmy, mohla bych se na ně koukat neustále, dokonce i v létě.
Proto jsem zvolila tenhle typ článku. Podělím se zde s vámi, který že ten film mám nejradši a na které se moc těším.♥ Nevím jak vy, ale já se díky těmto článkům už ladím na vánoční atmosféru.

Polární expres 

Tuhle pohádku zbožňuji. Už jako malá jsem ji milovala, ale upřímně si myslím, že teď ji miluji ještě víc. 
Jedná se o dobrodružný animovaný film. Myslím si, že tuto pohádku zná úplně každý.♥

Láska nebeská 

Láska nebeská je romantická komedie. Určitě všechny holky ocení filmy tohoto druhu. Je to klasický slaďák.♥
Každopádně jsem si jistá, že ten můj romantik♥ tento film také ocení, heh. 

Grinch

Dobře, uznám že tahle pohádka se mi ze začátku zdála jako totální blbost. Na začátku myslím tak před třemi lety. Ale minulý rok se mi moc líbila. Vůbec nevím čím to bylo, jak se to stalo. Koukala jsem na ni pro jistotu 3x. Tak jsem zvědavá jak na ni budu reagovat tenhle rok, heh.

Dělám si srandu. Moc se na ní těším !






Sám doma

Samozřejmě, klasika! Myslím si, že víc vět tohle ani nepotřebuje.♥
M I L U J I ! 

Tři oříšky pro Popelku

Rozhodla jsem se sem dát taky nějakou klasiku. Popelku s mamkou milujeme, dávali ji poslední roky na Štědrý den večer. S mamkou jsme koukaly každý rok, tak jsem zvědavá jestli bude i tento rok večer.♥

Další filmy jsou například: Vánoce naruby, Santa má bráchu, Velká vánoční jízda

Na co jsem ale teda silně alergická, jsou pohádky předělané do vánoční verze. Jako například - Shrekoleda, Vánoční Madagaskar..

To je pro dnešní blogmas všechno. 

Krásný adventní čas, 

T.♥


Žádné komentáře:

Okomentovat