pondělí 5. prosince 2016

Blogmas #5 - Zvyky a tradice


Článek na téma zvyky a tradice už jsem psala minulý rok. Tento rok se zaměřím pouze na naše tradice. Tradice, které dodržuje naše rodina.

Jako asi nejčastější zvyk je rozkrajování jablka. To zná asi úplně každý a řekla bych, že to snad i každá rodina dělá.
Jablka jako ovoce mám moc ráda a když se to spojí dohromady s nějakou tradicí, je to ještě lepší.
A význam zná snad každý: Jestliže je jadřinec plný červů, znamená to nemoc. Jestli-že je tam hvězdička, znamená to štěstí.

Tradici, která se označuje jako rybí šupiny jsme poprvé vyzkoušeli minulý rok, protože jsme poprvé měli kapra.

Význam: peníze po celý rok.

Tradici, kterou dodržuje úplně každý je adventní věnec. My ten náš teda ještě dolaďujeme, protože jsme na to nějak zapomněli. Každopádně už se moc těším, až budou hořet všechny čtyři svíčky.
pinterest.com
Obávám se, že tato tradice nemá význam, nebo ho aspoň já neznám.

Ale jeden takový tip. Byla jsem se podívat v knihkupectví a prodávají zde sady na lití olova. Tak pokud by měl někdo zájem, můžete si to zde zakoupit a poté doma vyzkoušet. Já na tohle 'blbnutí' moc nejsem, ale přemýšlím, že bych to zakoupila mamce.♥ 

Jak už jsem psala v Blogmas#2, i já mám nějaké svoje 'tradice', nebo spíš zvyky, které dodržuji. Jako například procházka s kamarádem a jeho psem, fotografování vánoční přírody/atmosféry všude okolo mě. 
Jaké tradice se dodržují u vás doma? 

Krásný předvánoční čas, 

T.♥


Žádné komentáře:

Okomentovat