neděle 4. prosince 2016

Blogmas#4 - Tipy na dárky pro něj!


Jako upřímně si myslím, že já jsem ten poslední člověk který by měl radit, co koupit klukovi k vánocům. Hlavní dárek pro mého nejmilovanějšího stále nemám a mám takový špatný tušení, že ani žádný nebude. Beztak má mě a to je podle mě to nejlepší, heh.

Dobře, teď trošku vážně. Než začnu článek, povím takovou menší story, která vám napoví, jak jsem na tom s dárky pro opačné pohlaví.
Když měl ten můj brouček narozeniny, vlastně to byly úplně první narozeniny, které byly tak nějak #tůgedr, tak jsme volaly s děvčaty na 1188 a ptaly jsme se jako správné děvenky, co koupit přítelovi k narozeninám. Paní řekla "Kupte něco osobního, co si váš přítel přeje."
Tak vám paní moc děkuji za radu a já jdu na to!

Já bych nejradši všem klukům koupila hodinky, protože na klukovi naprosto miluji, když má hodinky. Je to podle mě šmrncovní a dodává to celému OOTD takový hezký dojem, podle mě.
https://www.24time.cz/classic-black-bristol-rose-gold/
Jako další, docela praktickou věcí, by mohl být kufřík s nářadím. Upřímně nevím, jestli by to zrovna každý kluk ocenil, ale viděla jsem krásné sady na internetu, třeba v modré, zelené nebo dokonce i růžové barvě!
https://www.uni-max.cz/kufrik-s-naradim-toolbox-125/d/?gclid=CjwKEAiAmdXBBRD0hZCVkYHTl20SJACWsZj9M9k0dbNu8glLKw8385Pos0Xx14acUZBW-aOtGTPJCRoC81rw_wcB
Pokud je váš kamarád / přítel nebo kdokoli vášnivým čtenářem, můžete mu koupit knihu jeho oblíbeného žánru. Nebo můžete pořídit knihu o jeho oblíbené kapele / zpěvákovi / herci. 
https://www.knihydobrovsky.cz/looking-through-you-z-archivu-magazinu-the-beatles-book-662329?gclid=CjwKEAiAmdXBBRD0hZCVkYHTl20SJACWsZj9drtcx8W_KKcdFkpySpithM1MxLnybGiul3JYripGoRoCRIvw_wcB
Myslím si, že parfémem bychom taky neurazili. To však musíte aspoň trošku tušit, jakou vůni má váš kamarád/ přítel rád. I když jako upřímně, myslím si že všechny pánské vůně voní skoro stejně.

Vím, že v kupování dárku pro něj jsem fakt marná a upřímně moc nechápu, proč zrovna já píšu tento článek. 
Každopádně, můžete mu koupit i nějaké oblečení. Trička, mikiny, trenky a takové věci. Pokud je to váš přítel, můžete například zakoupit trička pro páry
http://www.zahranicnizbozi.eu/tricka/tricka-pro-pary-king-queen-panska-varianta
Takový hit minulých vánoc byl dron. Upřímně, tyhle blbosti se budou chlapům líbit asi v každém věku, heh. 
www.droncentrum.cz

Taková věc, kterou jsem já /jakožto holka/ objevila nedávno, je laserová klávesnice do kapsy. Dobře, tohle je teda ultra blbost, ale musím se přiznat, že i já bych ji docela brala. 
http://www.1obchod.com/products/prenosna-laserova-klavesnice/?gclid=Cj0KEQiAsf_BBRDMpoOHw4aSq4QBEiQAPm7DLw0PLTjlHS9R-r4AU7gsmZNPYPXZ7GWOuoCFgb-TrPAaAhth8P8HAQ

Já si myslím, že už by to mohlo stačit.♥ 

Krásný adventní čas, 

T.




Žádné komentáře:

Okomentovat