sobota 3. prosince 2016

Blogmas#3 - Tipy na dárky pro ni!


Tipy na dárky pro holky jsou o mnohem lépe napsatelný, než tipy na dárky pro kluky, to ale uvidíte sami zítra, heh.
Přejdeme asi rovnou k těm tipů, ať toho není zase kvanta.

Jeden z tipů můžou být například antistresové omalovánky, které se teď staly velkým trendem. I já jsem jim podlehla a na nějaký čas jsme vyměnila blog za omalovánky. Je to chytlavé a hezké.
https://www.knihydobrovsky.cz/harry-potter-mudlovske-omalovanky-668607
K antistresovým omalovánkám můžete pořídit i pastelky, které už jsou tedy trošku dražší záležitostí, pokud chcete kvalitnější a aby něco vydržely a dalo se s nimi malovat krásně a sytě! Dám vám se takovou šílenou sadu, kterou si přeji já, heh.
http://www.radostpromaminku.cz/product/vytvarne-potreby/pastelky-sady/faber-castell-polychromos---umelecke-pas/792
Jako další bych dala takovou klasiku..náramky, řetízky, prstýnky..prostě šperky!
Mě se nejvíce líbí asi šperky od Pandory. Miluji jejich prstýnky, řetízky a přívěsky na jejich slavné pandoří náramky.
http://www.pandora.net/cs-cz/products/rings/190958cz
Pokud vaše kamarádka / přítelkyně / maminka / babička / teta ráda čte, určitě ji potěší nějaká knížka. Nevím, jaký žánr by si vaše kamarádka / maminka / atd. přála, ale jedna z mých kamarádek si moc přeje tuto knížku, tak ji sem vkládám.
http://www.martinus.cz/?uItem=240773
Pokud si některá z vašich blízkých kupuje pravidelně nějaký časopis, určitě by ji potěšilo předplatné jejího oblíbeného časopisu. U mě to je například Dieta.

Některé žena, včetně mě, jsou nákupní maniačky a nechávají v drogeriích nebo parfumeriích různé neskutečně cifry za kosmetiku. Nemusí to být jen kosmetika, můžou to bát i řetězce s oblečením nebo dokonce potravinami. Takovou ženu by jistě potěšila poukázka do jejího nejoblíbenějšího obchodu.


Co se teď šplhá na vrchol trendu a novinek zároveň je Veet sesntitive elektrický zastřihovač chloupků. Hodně se o něm teď mluví a i já patřím mezi tu hrstku lidí, která by ho ráda vyzkoušela. Určitě byste tím potěšili svoji blízkou, jestli někdy o něčem takovém povídala nebo uvažovala. 
https://www.mall.cz/holici-strojky/veet-sensitive-precision-elektricky-zastrihovac?gclid=CjwKEAiA9s_BBRCL3ZKWsfblgS8SJACbST7D9vHNTmI65G5VzzIx4bC2TXC1tqhfvv4zTVRT3tFbZhoChF7w_wcB
Nejdůležitější co bych vám ale doporučila, je naslouchat co si dotyčná přeje. Já svému milovanému naznačovala celý rok, co by se mi tak nějak líbilo tak doufám, že se aspoň do jedné věci trefí. Nicméně, vánoce přeje nejsou o dárcích, ale o společných chvilkách a pohodě. 

Krásný zbytek dne, 

T. 



Žádné komentáře:

Okomentovat