pátek 2. prosince 2016

Blogmas#2 - Co pro mě zmanenají Vánoce?


Vánoce jsou pro mě nejkrásnější a nejvíc se na ně z celého roku těším. Asi hlavně proto, že jsme všichni pohromadě a v takové té 'vánoční' pohodě. Všichni se přeladí do pohodové nálady a všechno je takové uloudané. Teda, ti co zapomněli na Vánoce a dokupují dárky 23.12 nejsou uloudaní.

Tyto vánoce jsem začala s přípravami docela brzy a už mám tak nějak všechny dárky pořešené. Jsem spokojená, že se teď nemusím cpát v přeplněných krámech a stát kilometrové fronty u kas. Vidím to každý pátek, když jezdím z Prahy domů. Obchodní domy jsou narvány k prasknutí.

Vánoce pro každého znamenají něco jiného. Někdo, když se řeknou vánoce si představí vánoční cukroví, někdo dárky a Ježíška, někdo rodinnou pohodu u pohádek, někdo zdobení stromečku,..
Je to hodně individuální a hodně o tom, k čemu jsme jako malý byli nejvíce vedeni. Já už od malička jsem zvyklá na štědrý den koukat jenom na pohádky a cpát se k prasknutí! Nedávno, se k tomu přidala tradice chodit před večeří ven vyfotit si pár fotek na štědrovečerní článek, heh.

Prosinec celkově se snažím trávit hodně času doma, s rodinou, teď už tedy postupem času i s přítelem.
Bojím se, že tenhle prosinec to budu flákat, protože jak jsem na tom intru, tak to moc nejde. Prošvihla jsem třeba první adventní neděli a vlastně prošvihnu skoro všechny. To mě hodně mrzí.

Co mi připomene vánoce?

Určitě je to vůně cukroví, skořice a hlavně přecpané obchodní domy. To je na tom všem asi nejhorší. Vydáte se na večerní procházku do mekáče a potkáte tam neskutečnou kvantu lidí, že si raději koupíte v sámošce bagetu nebo při nejhorším suchý rohlík, ještě k tomu včerejší. 

Co mám na vánocích nejraději? 

Určitě, jak už jsem napsala, je to pohoda ale také k tomu všemu neodmyslitelně patří pohádky. Pohádky a horká čokoláda s mashmallow. MILUJI tuhle kombinaci.

Tím, že mám rozvedené rodiče je Štědrý den trošku složitější. Nejlepší by bylo, kdybych se mohla rozpůlit a být se všemi současně. To bohužel nejde a tak se snažíme rozlišit oběd a večeři, respektive na večeři jsem s mamkou a na oběd s taťkou. Někdy přijede taťka na večeři k nám, strávíme společně večer a on zase odjede.

Dřív jsem měla tradici, že jak začala v televizi Shrekoleda, šla jsem ven za kamarádem. Povídali jme si, vyvenčili jsme společně pejsky a šli jsme zase každý domů. Dokonce mi jednou donesl palačinky a šli jsme si je sníst na zábradlí. Bylo to hezký. Taková hezká vánoční zvyklost.
Jenže bohužel, co jsme se odstěhovali to je jiné a sama jsem zvědavá na tyhle Vánoce.

Krásný předvánoční čas, 

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat