čtvrtek 1. prosince 2016

Blogmas#1 - Wishlist!


Ahoj! Máme tu zase prosinec a to znamená další sekce blogmas! Těšíte se? Já moc!

Na tohle jsem se připravovala už do října. Kecám, už v září jsem měla přichystané úvodní fotky, heh. Tak snad to letos vyjde na každý den. Teda snad, URČITĚ to vyjde!

Ale teď už k tomu wishlistu!

Co si přeji každý rok, jsou knížky. Ani tento rok tomu nebude jinak.


Dále si přeji tablet. Tablet hlavně na práci ve škole. Původně jsem chtěla nový notebook, jenže já ten svůj prostě miluji a představa, že bych ho měla dát pryč je prostě hrozná! Já osobně se nevyznám vůbec v ničem, co se elektroniky týče, takže tohle je pouze ilustrační obrázek, který mi na prohlížeči vylezl jako první, heh.


Jako další dárek bych si přála crossbody od MK. Už opravdu dlouhou dobu si ji přeji, jenže jsem si nikdy nedokázala vybrat, tak snad tenhle rok to vyjde!
https://www.danielfootwear.com/new-arrivals-c1/women-c77/jet-set-travel-large-ew-blossom-cross-body-bag-p79820


Dárek, který se objevuje na wishlistu každý rok je Urban Decay Naked3. Já jí prostě miluji, jenže mým problémem je, že si nemaluji oči, tím pádem to mamce/Ježíškovi přijde zbytečné. No tak uvidím!

Jako další bych si přála spodní prádlo. Tenhle rok mám přesně vybranou podprsenku, kterou bych si přála. Je to podprsenka ze stránky BE CHICK.
https://www.bechick.com/Obleceni/Spodni-Pradlo-Podprsenky/Ruzova-podprsenka-Flower-Applique-BeChick
Úplně jsem se zamilovala do limitované edice od Too Faced The Chocolate Shop. Jsem zamilovaná snad nejvíc, co jsem kdy byla!

http://www.sephora.com/the-chocolate-shop-P412759
Jako takovou horkou novinkou je Veet sensitive precision zastřihovač chloupků. Jedná se o poměrně novou záležitost, která však není až zas tak moc finančně náročná a určitě je užitečná.
Tímto bych asi ukončila celý můj wishlist. Já doufám, že se vám aspoň trošku líbil a do komentářů mi můžete dát vědět, jak vypadá ten váš a jestli se aspoň v nějaké věci shodujeme.

Přeji Vám krásný zbytek dne,

T. 

Žádné komentáře:

Okomentovat