čtvrtek 27. října 2016

Pleťová maska z wish vs. čistící maska na nos ze sephory

Na tohle srovnání jsem se upřímně vážně těšila a nemohla jsem se dočkat dne, kdy mi přijde už konečně ta dlouho očekávaná maska z eshopu wish.

Původně to začalo mými nechutnými zanesenými póry. Já to tak nenávidím a svou drahou polovičku bych za jehoi nos nejraději umlátila (čtěte utýrala ňoumáním, heh.).

Sephora čistící maska na nos (40,-)

Jako první, co jsem vyzkoušela byla maska ze sephory. Těšila jsem se na ni a doufala jsem, že bude aspoň z části tak dobrá, jak ostatní říkají. Četla jsem nějaké recenze v mých skupinách na fb. Všude samé chvály, tak jsem si jí šla hrdě koupit. 
Bohužel.
Na mě to asi nijak nefungovalo. Jako, lhala bych kdybych řekla, že mi nějaký ten pór nevyčistila, ale žádná hitparáda. 
Asi taky výrazná 'chyba' v tom byla, že jsem si předem nenapařila obličej. 


Pleťová maska z wish (50,-)

O této masce jsem toho také hodně slyšela. Samou chválu. Tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet. 
Teď už jich je spousta i na českých e-shopech. Jenže ta cena? Nejprve jsem se rozhodla vyzkoušet tuto, pak zkoušet nějaké dražší. 
Tahle si mě získala. 
Vůbec jsem netušila, kolik tam toho mám nanést. Asi jsem to napoprvé moc nezvládla, dala tam toho málo. Ale na druhou stranu si myslím, že to stačilo. Udělala stejnou službu, jako když bych si ji napatlala všude, heh. 

Už zhruba po třech minutách mi 'táhla' obličej, myslela jsem že to snad nevydržím těch 20.minut. No samozřejmě, že jsem to vydržela, ale bylo to celkem nepříjemné. 
Ale výsledek? 


Musím sama uznat, že to je hnus a docela se i stydím za to, do jakého extrému jsem to nechala zajít. 

Za mě tedy vyhrála obyčejná maska z wish e-shopu. 
Mohu ji jedině doporučit! Poměr cena:výkon.

A co vy? Zkoušeli jste nějakou z těchto masek? Jaké zkušenosti máte Vy?

T.

2 komentáře:

  1. O té pleťové masce z wish jsem už hodně slyšela. Dlouho nad ní přemýšlím, ale nevím, jestli tomu věřit. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych to zkusila. Já jsem s ní moc spokojená. Poměr cena výkon..fakt SUPER!

      Vymazat