středa 26. října 2016

FRESH NEWS: Pohovor? Splněno!

Vlastně už od prvního dne co jsem vstoupila do kolotoče, který se jmenuje PRAHA, jsem si uvědomila, kolik úsilí mě bude stát říct si 'Nekupuj si to, šetři!"
Tohle já prostě neumím, heh. Utrácela bych úplně pořád. Prakticky nebyl měsíc, kdy bych nepsala mamce aby si poslala nějaké další penízky. Nebyly to velké částky, ale byly. A teď jsem si uvědomila, že už nám na dveře klepou Vánoce? To je neskutečný prostě. 

Dostali jsme se ke slovu, které nemám ráda a to je..šetření.. Je to něco jako sprosté slovo a vždycky když mi Maces, připomene, že bych vlastně měla šetřit že jsou Vánoce, nejradši bych ho přetáhla svojí NOVOU kabelkou. Jsme u toho.. 

Abych to zkrátila, rozhodla jsem se ještě s jednou mojí kamarádkou, že si najdeme nějakou brigádu. Hledali jsme opravdu dlouho. Odmítám pracovat v 'mekáči' 'káefcé' nebo v jiných firmách tohoto typu. To byla první podmínka, která se musela dodržet. Myslím, že jsme to s Májou dotáhly do konce a máme to v kapse! 

Včera jsme společně byli na pohovoru...ale to nejdůležitější..PROŠLI JSME! Obě dvě jsme prošly. Moc se těším na naše společné pracovní zážitky. Ještě nás teda čeká školení. To nás čeká v úterý, tak na nás všichni myslete♥. 

Uvidíme, jak to všechno bude postupovat a kam až se nakonec dostaneme. 

Nicméně..Brigádu jsme našli na portálu fajn-brigády, kde se stačí přihlásit a každý den vám bude chodit nabídka brigád. Pokud si ale také hledáte brigádu v Praze, dávejte pozor jaká je to Praha. Už kolikrát se nám naskytla super šance, jenže na druhém konci Prahy. 

My jsme můj úspěšný pohovor hned doma oslavili. Dostala jsem i takovýhle 'pěkný' hrníček, ke kterému je netřeba slov. 

Mějte se krásně a pokud máte můj blog rádi, můžete ho podpořit v blogerce roku! (http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy-2016/lifestyle-with-tweri)
Ovšem samostatný článek o blogerce by měl vyjít zítra. 
Užijte si dnešní, podzimní den,

T.

Žádné komentáře:

Okomentovat