čtvrtek 13. října 2016

Tak trochu zpátky v čase.

Ahoj moji nejmilovanější,
copak jste dělali o víkendu? Já jsem jela na chatu ke svému milovanému, poznat jeho rodinu a rodinné známé. Ovšem to jsem ještě netušila, že budeme tak trochu zpátky v čase.

První, co mě hodně zaskočilo byla informace, že s námi v pokoji bude spát divočák. Nevěřila jsem a hlavně nechápala, co že to má vlastně jako znamenat. Po návštěvě našeho pokoje jsem pochopila.


Atmosféra celé chaty byla nádherná. Vařilo se zde na starých kamnech, místo sodastream zde byl sifon a různé 'retro' přírůstky. Bylo to skvělý tak nějak si vyzkoušet, jak to všechno dříve bylo. A největší plus..signál zde neexistoval. Jako takhle, dal se někde chytit ale na zavolání to nebylo a nějaký data..? To už vůbec ne!


Každý večer, než jsme se šli koupat, jsme si museli ohřát vodu v kotli. Byla to docela i romantika♥ 


Upřímně, každému bych přála takový víkend. Je to krásný odpočinek, odreagování a hlavně poznání něčeho 'nového'. Klidně bych si to zopakovala znovu a znovu♥

SEČ

Neváleli jsme si celý den šunky na pohovce/posteli, ale také jsme se vydali do přírody. Konkrétně jsme se vydali na Seč, jak jste si mohli všimnout z nadpisu, heh. 


Moc ráda fotím v přírodě. Ale musím mít na to náladu, jinak to nejde. Ale to je asi jako se vším, že?


Nechci tento článek úplně zahltit fotografiemi, ale prostě musím,


No, myslím že pro dnešek už by to stačilo. 
Užívejte si každý den, jak nejlépe umíte a hlavně..s těmi nejbližšími♥ 

Vaše,

 Twerina♥


Žádné komentáře:

Okomentovat