čtvrtek 29. září 2016

Francie 2k16 - plníme babičky sen! ||3.týden prázdnin ♥

Moje babička si strašně moc přála podívat se do Paříže. Původně s námi měl letět i děda, jenže na poslední chvíli vycouval, protože se bál.

My už jsme v Paříži byli minulý rok (článek zde), ale těšila jsem se jako malá holka i tak. Paříž je nádherně zamilované město.
Do Paříže jsme vyráželi hned druhý den, co jsme se vrátili z Itálie. Stresové chvíle absolutně nezvládám a proto jsem se cítila úplně na pokraji zhroucení! Ale představa, že už brzo budu sedět v letadle a zažiji znovu tu nekonečnou volnost mě uklidňovala. Teda aspoň myslím, že jsem to díky tomu zvládla.

Noční Eiffelovka je prostě sen. Je to něco úžasného. Nemohla jsem se toho pohledu dočkat a teď mě mrzí, že si na něj budu muset zase nějakou tu dobu počkat (Doufám že ne moc dlouho)! Ale zase můžu děkovat tomu, kdo vymyslel fotografie. Díky ním se můžu do Paříže podívat kdy jen budu chtít. A video byl ještě lepší vynález;)!

Tahle návštěva Paříže byla spíše oddychovka, než hon za památkami. Babička totiž nemůže ujít miliony kilometrů, i když před ní smekám i takhle! Vyšlápla Eiffelovku až do druhého patra. Máš můj obdiv babi♥
Přesně v téhle mrakodrapové čtvrti jsme byli ubytováni
Prohlížení fotek z dovolených ve mě vyvolává nostalgickou náladu a jsem si jistá, že až si za pár měsíců budu číst tenhle článek, budu skoro na brek jak to tam bylo úžasný.

Do Louveru jsem se těšila hlavně proto, že si zopakuji tuto fotku. Bylo mi jasné, že tenhle rok bude mít lepší "grády" a doufala jsem, že ukecám babičku, aby si skočila se mnou. POVEDLO SE!

Nejlepší zákusky jsou v Paříži. I když upřímně, co tam není nejlepší?

Nemohli jme odolat a pár jsme si jich odnesli na hotel.

V Paříži jsme byli zrovna, když byla vojenská přehlídka. Bylo to krásný, všude byly nějaké přehlídky, akce, sranda a zábava.


Bohužel, dovolenou nám lehounce zkomplikoval teroristický útok, který proběhl v Nice. Ráno nás vzbudili sms, telefonáty od nejbližších s různými odkazy na to, co se tam stalo. Všechny obchody se najednou stali obrovským centrem strážníků a všechno bylo střežené jako nikdy. Ale tak, co se dalo dělat. Někdy to bylo až příliš vlezlé, ale aspoň jsme byli v bezpečí. To buďte rádi, že si historku s Eiffelovkou nechám pro sebe, jinak by jste ani nevěřili.


Jelikož jsme po této události nechtěli navštěvovat velmi frekventované památky, zaměřili jsme se na 'skrytou' krásu Paříže. Viděli jsme závody na koních, Fontánu Louise Vuitton a další krásy.

Jsem opravdu vděčná rodičům, že mě vzali do Paříže znovu a ukázali mi ji trošku z jiného úhlu. Díky tomuhle jsem si ji zamilovala ještě víc!

Žádné komentáře:

Okomentovat