pátek 23. září 2016

A co děláte Vy, když je vám smutno?

Ahoj! Ahoj! Ahoj!

Mám dneska taaak dobrou náladu, že jsem se rozhodla ji sdílet s vámi!

Není to tak dlouho, co na mě tak nějak všechno dolehlo..tím vším myslím intr, nová škola,.. Tak nějak jsem měla všeho plné zuby a bylo mi smutno, do breku..tak jsem se rozhodla, že si udělám radost. Původně jsem ani nevěděla čím. Jestli dobrým jídlem, nebo třeba hezkou knížkou..

No, nakonec to vyhrály boty.


 Heh, jsem strašná! Čím víc mi mamka hubuje, že nemá kam dávat boty, protože 3/4 botníku zabírám já, tím větší mám potřebu si kupovat nové a nové boty!

-Fotka není zrovna nejlepší kvality, jenže jsem rychle přiběhla z pošty domů a měla nesmírnou potřebu vám sem postnout tenhle článek.

Botky jsou nádherné, na to že to jsou lodičky, sedí krásně a jsou jako bačkůrky. No ovšem, obrovské PLUS je, že jsou voňavé! Kdo neucítil, neuvěří!

Jsou to originál Mel a jsou to opravdu krásky. Mohla bych je tu vychvalovat hodiny, ale to by vás asi moc nebavilo. Tak to radši ukončíme♥

Napište mi i Vy, co zvedne náladu Vám:)

Žádné komentáře:

Okomentovat