pondělí 19. září 2016

Jdu do toho! Jde někdo taky?

Probouzím se ráno v 5:12 jako obvykle. Na telefonu mám upozornění na imatrikulační ples. Jsem rozespalá, takže mi vůbec nedochází, co to znamená. Jsem na cestě do školy, v autobuse si ještě prohlížím tu pozvánku a zřejmě mi to pořád nějak nedochází. 

Až když přijdu do školy a začneme to všichni společně probírat..mi to dojde..já půjdu v únoru na ples? V šatech? Pane bože! Nemyslím si, že po létu úplně tu nejlepší postavu, nebo-li postavu snů. 

Moje postava se mnou tento rok vůbec nespolupracovala. Hodlám s tím něco dělat. 

Když to přeženu..nechci na svém prvním oficiálním plese vypadat jak velryba v plesových šatech a na podpatcích. 

Rozhodla jsem se s tím něco udělat. Změnit jídelníček není až úplně zas tak potřeba, protože nejím nějak výrazně nezdravě už od konce prázdnin. pokud je možnost, objednávám si vždy saláty k jídlu. I na intru vaří pořád kus-kus, rýži a jiné takové věci. 
Chtěla bych hlavně do svého životního stylu zařadit cvičení, konkrétně Jillian 30 days shred. 

Je zde někdo, kdo do toho půjde se mnou? 
Začínáme zítra! Můžeme se společně motivovat na intragramu, například s #fittwera . Pokusím se každý den přidat aspoň jednu fotku, ať už jídla a nebo klasické fotky před zrcadlem s činkami! 

Doufám, že se vás zapojí alespoň pár. Pokud nechcete zveřejňovat fotky, stačí pouze nějaký komentář, email, zpráva..cokoli! 

Budu se těšit,
zítra krásky ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat