úterý 13. září 2016

Sladkých 16 ♥

V sobotu jsou slavila svoje 16.narozeniny, které mám tedy až v září, jenže jsem na intru takže by potom nebyl čas. Původně to měla být velká oslava se spoustou kamarádek, ale bohužel přijel jen jedna.

Nebo možná Bohu dík, s Mell jsme si to úžasně užily.


Přípravy začaly už v pátek, proto Mell přijela také už v pátek. Museli jsme nachystat výzdobu, kterou jsme teda dodělávali ještě v sobotu ráno.

V sobotu jsme upekli domácí bulky na hamburgery podle receptu od My Cooking Diary.


Jídlo jsme připravovali poměrně dlouho, ale snědlo se skoro vše a něco jsme museli dokonce dodělávat během oslavy.



Tenhle košíček pro mě přichystala 'babička'. Je celý jedlí, ze sýrů a slaných tyčinek.

Dort, co jsem dostala bych naprosto skvostný! Zamilovala jsem se do něj hned, jak jsem viděla mamču jak ho nese. Ovšem, přesvědčte se sami.


Na oslavu bohužel mohla dorazit jenom jedna kamarádka ze všech pozvaných, ale myslím že jsme si to užili i tak. Byly tam i babičky, Maces, rodiče,..všichni nejbližší.


Večer, když přišel čas na přípitek tak Maces pronesl tu nejkrásnější řeč. Nebyla vlastně ani tak nějak moc jiná, než všechny ostatní co jsem kdy slyšela, ale hodně to pro mě znamená, že se nestyděl a šel do toho po hlavě, zatím co můj taťka stál v koutě a dělal, že tam skoro vůbec není.


Večerní zábava spočívala v tom, kdo nejrychleji vypije skleničku pití s pomocí metrového brčka. Hodně jsme se u toho pobavili, celá rodina.
Miluji květiny. Miluji řezané květiny. Vždy provoní celý byt a je to něco dokonalého. Dostala jsem jich opravdu kvantum! A jsem za ně neskutečně vděčná.

Moc bych chtěla poděkovat všem zúčastněným. Bylo to super♥

Žádné komentáře:

Okomentovat