neděle 21. srpna 2016

Lipno 2016

Už od malička jsem strašně moc toužila po tom, spát pod stanem, někde v přírodě. Prostě jen tak odjet, rozbalit stan a živořit si tam nějaký  ten týden. Přesně tohle se mi teď poštěstilo.

Vyrazila jsem s taťkou, jeho přítelkyní a Macesem na Lipno. Lipno jsme vybrali nejenom kvůli tomu, že tam je olympijský park, ale hlavně proto, že je to daleko od domova tím pádem nebude tak lehké couvnout, kdybych nastala nějaká 'rozmazlená' chvilka stesku po domově.


Po postavení stanu a vybalení spacáku jsem si začala přemýšlet nad tím, že to bude asi mnohem hezčí dovolená jak nějaká Itálie nebo Francie. V cizině jsou sice místa, která neznáme a toužíme poznat, ale pod jednou 'plachtou' můžeme dokonale poznat jeden druhého a ještě víc se sblížit. I když si už myslíte, že víc to nejde.

Olympijský park 

Olympijský park bylo místo, kde si dospělí připadali jako děti a děti snad ještě víc jako děti. Bylo to místo, kde se mohli vyblbnout všechny věkové kategorie. Tak to tam na mě aspoň působilo. 


Vidět rodiče v letech soutěžit proti svým dětem byl krásný 'usrdcehřející' pocit. Například za běh se zde dostávali i medaile. Bylo vlastně jedno, jestli jste doběhl jako první, druhý nebo poslední. Medaili jste dostal tak jako tak, pokud jste ji chtěl. No, kdo by nechtěl zlatou medaily? 


Mohli jste zde však dělat kdejakou aktivitu, od fotbalu po plavání. Konali se zde dokonce nějaké závody v kanoistice. Mě se však nejvíce líbila 'promenáda' vlajek.


Bylo zde velké plátno, na kterém se přenášeli kdejaké sportovní přenosy a všichni společně zde fandili českému sportovci, sportovkyni. V takový moment si člověk uvědomí, že i jako národ stále stojíme při sobě. 


Zámek Hluboká

Zámky jako celek mě vůbec nebaví. Mám ráda takové památky, které si mohu zdokumentovat a potom ukázat příbuzným, kteří třeba nemají možnost, zřejmě ani nikdy nebudou mít, podívat se tam. Takže zámky a různé jiné rekreace, kde se nesmí fotit nejsou nic pro mě. Taťku a jeho přítelkyni však hrady a zámky berou, takže mi nezbývalo nic jiného než zatnout zuby a přežít hodinu dlouhou prohlídku. Musím teda uznat, že mě to mile překvapilo a nebylo to tak nudné, jak se na první pohled zdálo. 

Hluboká je opravdu krásný a hlavně romantický zámek. 

Stezka korunami stromů

Musím uznat, že na tohle místo jsem se těšila asi nejvíc z celé dovolené. Mám ráda přírodu a moc ráda ji fotím. Tohle místo je 'fotogenické' samo o sobě. 


Vidíte tu nádheru? Možná že tohle místo má větší kouzlo, než Eiffelova věž. Je v přírodě, není zde příliš moc lidí,..Moc krásné místo. 


Užijete si zde i mnohem více legrace, jelikož to není jenom veliká monstrózní věc, jsou zde i různé atrakce jak pro děti tak i pro dospělé. Své si zde najde každý. 


Všimli jste si, že ty nohy už byly i na jiné fotografii? 

Určitě všem doporučuji sbalit se a odstřihnout se na pár dní ze stereotypního života, není to vůbec na škodu! A poznávat krásy naší země je ještě lepší nápad. Nemusíme kvůli krásám přírody jezdit až někam za hranice, máme je všude kolem nás, stačí se jenom dívat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat