středa 7. prosince 2016

Blogmas #7 - Kam vyrazit na výlet?


V dnešním článku vám přináším nějaké typy na výlet o vánočním čase. Určitě si rádi někam vyrazíte s rodinou, přáteli nebo přítelem. Naše rodina vymýšlí každý víkend, kam pojedeme na výlet. Někdy ne to tak unavujíci, že stejně nakonec nikam nejedeme,Heh. Tak vám tady dám pár příkladů, které výlety mám nejraději. Jsem holka/dívka, takže nejvíce miluji nákupy. Nakupování se ale snažím o Vánocích, celkově v prosinci, vyhýbat, protože v obchoďácích vládnou nákupní maniaci, co zapomněli, že je vlastně prosinec a neví co komu koupit. Co se trošku řadí mezi nákupy, jsou vánoční trhy. Ty mám ovšem moc ráda. Miluji trdelník, fotky z vánočních trhů a celkově tu atmosféru. Je to podle mě uklidňující, i když tam jsou dvakrát takové kvanty lidí než v těch již zmiňovaných obchoďácích.
Můžete pozvat svoji drahou polovičku do kina. Nebo v lepším případě si vytvořte takové kino doma. Pusťte si vaše nejoblíbenější filmy, nejlépe tedy vánoční. Udělejte si popkorn, dejte si brambůrky nebo oříšky, prostě co máte rádi. Zachumlejte se do deky a maraton filmů může začít. Užijete si to mnohem více, než v kině mezi 10000lidmi. Včera jsem navštívila divadlo, což taky není špatný nápad. Nějaká ta komedie podpoří vaši náladu ať je prosinec a nebo třeba červen. Nebo můžete zkusit nějaký muzikál, ty patřil taky mezi mé oblíbené. Já vám rozhodně mohu doporučit divadelní hru Smolíkovi. Více se dozvíte v zítřejším článku. Napište mi do komentářů, které místo nejraději v zimě navštěvujete vy. Ráda se nechám inspirovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat