čtvrtek 8. prosince 2016

Blogmas #8 - Smolíkovi


Krásný středeční den,
musím říct, že už jsem se bála, že v Praze snad nikdy zima nezačne. Už začala.♥

Dnes pro vás mám zážitkový článek, z divadla. Taťka mě pozval/vzal do divadla na Smolíkovi. Vsadím se, že to úplně všichni znáte.
Jedná se o maďarský animovaný seriál. Tento seriál má tři série. Já samozřejmě viděla všechny, a co Vy?
Vkládám se úvodní znělka, která tak nějak sama napoví, o čem že ten seriál je, pokud by ho náhodou někdo neznal, heh.

Ale teď už k samotnému divadlu. Šli jsme do kina do České Lípy, takže jsem se z Prahy musela přesunout přesně tam. Už jsem fakt měla strach, že to nestihnu. To bych nebyla ani já, kdyby mi všechno vyšlo tak jak má a hlavně časově.

No, samozřejmě že jsem to stihla. Ale aby toho stresu nebylo málo, potkala jsem zde všechny učitelky ze základní školy. Od paní učitelky na matematiku až po paní učitelku co mě v první třídě měla na výtvarku. Já moc nemám tyhle shledání náhodné ráda, protože jsem vždycky nervózní a nevymáčknu ze sebe ani 'píííp'.

Ovšem zpět k samotnému představení. Byla to celou dobu neskutečná sranda. Byla to 'stupidní' sranda, ale hezká. Snad to někdo pochopil.
Myslela jsem tím to, že to byly tak blbé a jednoduché vtipy, až to bylo vtipný. Osobně to mohu označit za nejvtipnější představení, které jsem kdy viděla.

Rozhodně doporučuji si udělat čas a navštívit Smolíkovi.


Žádné komentáře:

Okomentovat