středa 14. prosince 2016

Blogmas #14 - Jak pomáhá naše škola?


Podle názvu by si asi každý myslel, že tohle s vánoci nemám nic společného. Opak je ale pravdou.

Na základní škole jsme byli všichni zvyklí dávat si dárky pouze mezi sebou. Čekala jsem, že tahle tradice opadne na střední škole úplně..Ale kdepak, pár lidí se domluvilo a dárek si dáváme stejně mezi sebou. Ale to hlavní, proč tenhle článek píšu je, že jsme se rozhodli udělat také dobrou věc.

Poslední týden školy máme přednášku, která je na téma Lidi bez domova. Vlastně jsme o téhle komunitě lidí nikdy neslyšela, možná mě to ani moc nezajímalo.

Jedná se o to, že se dole ve škole postavil stromeček a na něj se navěsily ozdoby. Ale ne tak ledajaké, jednalo se o kartičky, na kterých bylo napsáno, co si který člověk přeje. Nebyly tam žádné drahé věci, jednalo se o věci jako rukavice, šála, čepice, kupon do kina,.. Prostě věci, které když se rozpočítají do třídy vyjdou tak na 10Kč pro každého, což opravdu není moc.



Naše třída si vybrala ten kupon do kina.
Nikdy by mě nenapadlo takhle na Vánoce pomáhat takhle 'postiženým' lidem.

Upřímně jsem o tom ani nikdy moc neslyšela, spíš že se do útulků nosí granule, pamlsky, obojky a jiné příslušenství pro zvířátka. Nebo že se vybírají dárky do dětského domova, ale pro takové lidi..

Docela mě to i překvapilo s jakou radostí se do toho třídy zapojily.

Tím jsem jen chtěla říct, že pokud máte někoho ve svém okolí, kdo pomáhá takové nějaké organizaci, nebojte se přidat. Uděláte hezký skutek a budete z toho mít jistě krásný pocit.♥

Ne každý má totiž štěstí mít takové zabezpečení, jaké má většina lidí dnes.


S láskou,

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat