čtvrtek 15. prosince 2016

Blogmas #15 - V čem je teď zima jiná než bývala?


Dobré ráno všem.♥
Už jenom pár dní a budou tady Vánoce. Kdo se těší tak moc jako se těším já? Doufám že všichni. Vánoce jsou moc krásné, pokud jsou s rodinou.

Ale dnes jsem tak přemýšlela nad tím, jestli vůbec budou Vánoce na ledu? Jestli vůbec bude sníh?

Už je to pěkně dlouho, co jsem nezažila Vánoce, které by vypadaly nějak takhle...
zdroj: http://murraygrp.com/winter-preparation-advice-ny-homeowners/
Pěkně mě to mrzí, k Vánocům odjakživa patřil sníh. Miluji lyžování, jenže teď už si pořádně zalyžujete pouze v Alpách.
Chápu, Alpy a české hory se asi nemohou srovnávat, ale i tak.. 
Je to obrovská škoda. 

Většinou začne sněžit tak v listopadu, nebo na začátku prosince (stejně jako tenhle rok), pokračuje to na konci ledna a v únoru.
Zasněženou krajinu mám moc ráda, takže hned co napadne první sníh letím do lesa si alespoň nějaké ty fotky nafotit, abych je potom mohla zveřejňovat během vánočního času na instagramu.

Schválně mi napište, jestli vás taky tak moc mrzí, že už není sníh tak dlouho a hlavně na Vánoce.
Znám třeba lidi, co jsou za to rádi protože zimu nenávidí.

Já jí miluji♥

Žádné komentáře:

Okomentovat