sobota 20. ledna 2018

Naše Vánoce 2017

Tuším, že na publikování tohohle článku je trochu pozdě, ale byl napsaný a tak je mi líto, aby upadl do zapomnění.

Vánoce jsou pro mě nejkrásnější svátky vůbec. Mám je nejraději, jako asi většina populace. Mám ráda vánoční dekorace a ráda je nakupuji. Tenhle rok jsme si s mamkou konečně trošku vyhrály a krásně si to doma zútulnily.


Většina dekorace je z JYSKu, ale to už je teď stejně asi jedno. Ale tak třeba inspirace na příští rok, že?

Tahle hvězda je ale z IKEA o kterou byla na maminkovských skupinkách doslova rvačka. Tak jsme pro ni také museli hned jet, nesmíme být pozadu, to je přeci jasné. Musím teda uznat, že kup to byl dobrý. Kocoura zabavila na celý večer.


Za to, co jsme letos docela odflákly, je cukroví. Jindy jsme pekly ještě zdravé mrkvové, dokonce i pro Vikču jsme pekly nějaké ty psí mňamky. Tenhle rok ale nebyl čas. Trošku je tomu na vině i můj týden strávený v Praze, takže je čas jen o víkendu.


Perníčky ale nesměly chybět. Bez těch by ty vánoce ani snad nemohly začít. I když mi teda asi před pěti lety zjistili alergii na ně, nenechám si je odepřít. Ani za nic. Tento rok jsme trošku změnily recept a já zkusila recept od holek z A Cup of Style. A jsou moc dobré a hlavně měkké. Tak kdybyste hledali inspiraci na příští rok, víte kde hledat.

A jak vypadala naše štědrovečerní tabule?


Asi takhle nějak. Ano, i s tím kocourem. Vlastně nám celou večeři nedal pokoj i když dostal svoji porci. Tak aspoň nebyla na ty vánoce nuda, že jo.

A jaké jste měli Vánoce Vy? A máte je taky nejradši?

Žádné komentáře:

Okomentovat