středa 24. ledna 2018

MŮJ ROK 2017

Jaký byl můj rok 2017? Jaká nová místa jsem navštívila? Jaké nové lidi jsem poznala?
To všechno se dozvíte v tomto článku. Přemýšlela jsem, zda ho mám psát nebo ne. Přijde mi to hezké ohlédnout se za "starým rokem" a připomenout si ty krásné momenty. Někdy za těmi krásnými ovšem stojí i pár ošklivých.

Jaké země jsem navštívila?
Rok 2017 byl pro mě docela cestovatelský, na mé poměry. Silvestr jsem strávila v Egyptském městě Hurghada, kde jsem si to na jednu stranu užila, na druhou stanu se ve mě celý týden hromadil smutek. Bohužel, mi chyběla moje drahá polovička, která s námi nemohla jet. Psala jsem o tom článek, který naleznete ZDE.

V létě jsme se s Macesem vydali do Itálie, do Caorle, na naši úplně první samostatnou dovolenou. V Caorle jsem byla mnohokrát, ale nikdy jsem si to neužila tolik jako teď. Objevovali jsme krásy Caorle, já totiž nejsem úplný povaleč na pláži. Převážně jsme chodili a hoodně utráceli. Já aspoň teda.



O prázdninách jsem se ještě vydala do dalšího Egyptského města, které se jmenovalo Marsa Alam. Takové vedro jsem ještě nikdy nezažila. Ale zase musím říct, že zde jsem se pouze a jenom válela a konečně jsem po 16 letech života mohla říct, že jsem se vrátila opálená. Wohoou!


Další zastávka byla Anglie. V Anglii jsem byla týden. Byla to docela aktivní dovolená. Poznávali jsme krásy Anglie, její přírody a také Harryho Pottera. O tom všem jsem psala článek, kdo nečetl - ZDE a ZDE.


Moje poslední výprava byla zase Itálie, která se pomalu ale jistě stává mojí srdcovou záležitostí. Byli jsme přes Silvestra v Alpách. Byla to fajn dovolená, lyžování miluji! Stejně tak jako Alpy a Itálii. Začínám vážně uvažovat o tom, že se ze mě stane samouk italského jazyka. Haha.

Jaké nové lidi jsem poznala?
Nebude jich úplná kvanta, protože nejsem ten typ člověka, který se dobře seznamuje. Ale přece jen..bylo to pár egypťanů, kteří mi nabízeli sňatek hned na potkání. Také pár japonců, kteří se mi připletli na asi tak 3/4 fotek, které jsem vyfotila a poté pár italů, se kterými jsem si povídali zhruba 2 hodiny, protože jsme se nemohli vůbec pochopit. Oni ovládali angličtinu a němčinu asi tak moc, jako já italštinu. Takže nula nula nic.

Ne, abych zase nepřeháněla. Pár skvělých lidí jsem poznala. Vždy je potkáte, když to nejmíň očekáváte. A někdy se stane, že k Vám přilnou tak rychle, že si nedokážete představit ani víkend bez nich. Má to někdo taky tak?

Co se mi podařilo splnit?
Podařilo se mi vypilovat si trošku větší fyzičku. Není to žádná nádhera, ale pracuji na tom stále. A tento rok, bych se chtěla zúčastnit nějakého běhu. Nevím, zda se mi to podaří, ale udělám pro to vše! Víte jak..
S další věcí mi trošku pomohli rodiče, ale dostala jsem želvičku. Kterou jsem si hrozně moc přála. Zmiňuji to snad všude, ale musím i tady.

Co se za tento rok pokazilo?
Lehce jsem přestala zvládat školu. Říkala jsem si, že horší než přechod ze ZŠ to nebude. Ale bohužel, to jsem ještě netušila že na anglický jazyk dostanu učitelku, která mluví převážně jen rusky. A že na nás bude mít takové nároky. Ale musím uznat, že na to jak je přísná ji máme všichni rádi a nějakým způsobem si nás získala. Můj pejsek, miláček rodiny, začal mi nějaký zdravotní potíže, což nám do toho Nového roku moc nepřidalo. Ale neházíme flintu do žita a pereme se statečně, řekla bych. ❤

Co bych v Novém roce chtěla udělat jinak?
Vyloženě si nějaký předsevzetí nedávám, protože to stejně nemá cenu. Ani jednou jsem to ještě nedodržela a akorát jsem z toho byla kolikrát podrážděná. Ale chtěla bych trochu změnit přístup ke škole. Bude na to teď, vzhledem k okolnostem, více času a tak doufám, že se na to zas nevykváknu. A dále bych se chtěla víc věnovat focení, když už vím jak na to!

Máte Vy už nějaké plány na tento rok? A dáváte si předsevzetí?



Žádné komentáře:

Okomentovat