pondělí 16. ledna 2017

NOPS taštička recenze

Krásný den přeji,
dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém vám představím taštičku NOPS, kterou jsem dostala dárkem.
Při prvním rozbalení, jsem moc nechápala co to je, protože jsem si neprohlídla obal a tak jsem si myslela, že to je prostě jenom nějaká kosmetická taštička, do které si já sama dám nějaké ty produkty, které „potřebuje“ každá slečna. No, ale teď už k samotnému příspěvku.

Na každém obalu v zadní části máte vyobrazený obsah této taštičky. Já vám ho teď sama představím. Měla jsem možnost tento obsah vyzkoušet na dovolené v Egyptě.

Taštička obsahuje:

·         Zmatňující ubrousky
·         Osvěžující ubrousky
·         Dentální niť
·         Malé šitíčko
·         Malou „spirálovou“ gumičku
·         Pinetky
·         Odličovací ubrousky
·         Lak „Base and Top coat“
·         Balzám na rty
·         Pilník na nehty


Taštička jako taková je z velmi bytelného materiálu.

A teď nějaká ta recenze produktů, protože k čemu by jinak tenhle článek byl?
Zmatňující ubrousky fungují- Moc nevím co víc k nim říct, je to taková „klasika“. Vyrábějí je různé značky, například essence.

Osvěžující ubrousky se snad hodnotí ještě hůř, než zmatňující. Svojí práci vykonají, takže jsou dostačující.

Odličovací ubrousky jsem zkoušela na voděodolnou řasenku. No, celkově na make - up a přišly mi už hodně vysušené. Možná, že v tom balení už byly déle, nebo nevím. Každopádně mě neodlíčily skoro vůbec.

Lak na nehty je od značky Douglas. Je to „obyčejný“ bezbarvý lak, ale já ho používám moc ráda. Celkově laky od značky Douglas mám ráda.
Balzám na rty je klasika. Jako záchrana kterou máte vždy po ruce je super. Ovšem já radši používám Blistex, který je chladící.

Celý koncept taštičky se mi opravdu moc líbí. Obal je nádherný, produkty jsou fajn, jen ty odličovací ubrousky jsou na nic. Třeba to bylo jen špatné balení a dám jim určitě ještě šanci. 

Máte tuto taštičku doma i Vy? Jak jste s ní spokojené? Dejte mi vedět do komentářů,

T.♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat