neděle 18. prosince 2016

Blogmas #18 - Vánoční Boleslav? Ne tak úplně


Dnešní článek nebude tak úplně pozitivní a plný vánoční atmosféry jako jste u Blogmas zvyklý.
Dnes (v sobotu) jsme totiž vyrazili na (údajné) vánoční / adventní trhy. Čekali jsme nějaký "wow efekt", protože celá Boleslav je jinak moc krásně osvícená, nazdobená. To jste mimochodem mohli vidět na mém snapchatu. Kdo mě nesledujete, můžete začít, dávám tam každodenní příspěvky. Jsem tam jako Twerina.

Tento adventní kalendář v oknech je nádhernej. Je to hezký nápad a věřím, že to mají i jiná města. Já to teda ještě neviděla, takže jsem z toho taková...hotová...
Další moc krásná věc je Betlém. Betlémy mám ráda všechny. Jsou hezké, dělají vánoční atmosféru a i já mám doma nejeden. Pamatuji si jak jsem si jako menší přála betlém, s jehož figurkami se dá pohybovat. Dostala jsem ho a jsem z něj unesená dodnes.

No a tohle jsou trhy. Nedělám si srandu, ani o jeden stánek víc, ani jsem vás o jeden neošidila. Prostě tohle jsou trhy.

No abychom si trošku zpravili náladu, stavili jsme se ještě v podzemním bludišti. No hned při vstupu jsme věděli, kde je východ. Ale byla to sranda.


Jsou tam různé atrakce, ale vzhledem k tomu že tam bylo vlhko a zima, zamlžil se mi objektiv takže více fotek je nepoužitelných.

Já vám přeji, aby trhy ve vašem městě byly lepší.♥

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat