sobota 17. prosince 2016

Blogmas #17 - Vánoční Praha ♥


Vánoce už se opravdu rychle blíží. Já se těším jako malá holka, opravdu!
Nemůžu se dočkat té vánoční pohodičky, toho rozbalování, té lásky,..♥ Prostě se nemůžu dočkat vánoc.♥

Dnešní článek bude o vánoční Praze. Praha je nádherná. V jakémkoli období, prostě kdykoli. Ty památky a ta atmosféra stojí za to.

Každopádně ne všechno je vždycky tak úžasný. Upřímně přecpaná vánoční Praha je prostě klasika. Turisti jsou naprosto všude i tam, kde byste je nečekali.
Sepsala jsem takové výhody a nevýhody.

+ Jste na více než 20ti fotkách s neznámými lidmi
- Máte pošlapané úplně nové lodičky
-Romantickou večeři ruší různé skřeky opilců
+ O zábavu máte však postaráno
+ Nepotřebujete kapelu, neslyšíte totiž ani vlastního slova
+ Utratíme úplné minimum peněz, protože kilometrové fronty v krámě vás od nákupu odradí
A takové jedno velké plus pro holky, hhh
+ Můžete sahat na zadek hezkým klukům a nikdo se nedozví, kdo to byl


No však fronty mě od trdelníku opravdu neodradily. Ten jsem si prostě nemohla odpustit, i kdybych chtěla. Mamka většinou prahne po klobásách, ale ty mě teda neberou absolutně vůbec.


Tak si užijte dnešní den a pokud nevíte kam na výlet, vyražte do Prahy♥

T.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat