sobota 10. prosince 2016

Blogmas #10 - Vánoční svačinky ♥


Dnešní článek je zase inspirace na vánoční svačinky. Bohužel, musím použít některá fotky z googlu, neboť já je budu dělat až 23.12, asi stejně jako vy.

Sobí muffinky 

Recept na tyto muffiny dávala už Teri Blitzen. Mě se to osobně moc líbí, dělala jsem je na Harty Pard, když jsme ji měli s holkami. 
Nemám přesný recept na muffiny, ale na internetu je jich spoustu, nebo i vy možná máte nějaký svůj oblíbený. Já zkouším pokaždé jiný, protože svůj TOP recept jsem zatím nikde nenašla. Můžete mi kdyžtak napsat do zprávy. 
Dále použijete jenom preclíky, rozehřátou čokoládu, piškot a lentilku. Na oči používám modré lentilky, nebo mini marshmallow a kápnu na ně trošinku čokolády. 

Sobí biscuits 

Ingredience:

  • 250 g hladké mouky
  • 90 g vanilkového cukru
  • 125 g másla 
  • 1 vajíčko
  • 2 lžice medu 
  • 1 a půl lžičky skořice 

Postup: 

Za všech ingrediencí vypracujeme těsto, které dáme na hodinu odpočinout do ledničky. Poté vykrajujeme kolečka, která pečeme 8 minut na 190 stupňů. 

Zdobíme zase rozehřátou čokoládou a lentilkami. 


Popcorn snowmen

To je snad to nejjednodušší. Prostě uděláte popcorn, který dáte do kelímku ozdobený jako sněhulák, podle předlohy. 

Čokoládový marshmallow

Tohle vypadá také hodně jednoduše. Vím, že to budu mít já všude upatlané a ulepené, ale snad budete úspěšnější. 
Marshmallow namočíte do čokolády, ozdobíte preclíkem a lentilky. 

Tak třeba něco z toho vyzkoušíte. Já vám dám vědět, jak jsem dopadla poté já.♥

T.♥

2 komentáře: