úterý 5. července 2016

1.týden prázdnin♥

28.6.2016

Dnes jsme dostávali vysvědčení a všichni společně jsme se rozloučili. Různě jsme se objímali, spouštěli vodopády slz a podobně. Já se teda musím přiznat, že jsem nebrečela. I když, ne jednou jsem měla namále, ale mě to prostě pořád nějakým způsobem nedochází. Tak uvidím, kdy to dojde, no. Po vysvědčení a společným loučení k nám jela Mell. Zašli jsme si na oběd, na Bubbleology,.. Prostě jsme si užili tak nějak holčičí den. Doma jsme se koukali na horor, jmenovalo se to Ďáblovo dítě a já teda asi za nás za obě doporučuji. Nevím, jestli to bylo strašidelný, ale rozhodně to bylo nechutný :-) 


29.6.2016

Dnes jsem se dopoledne jenom válela, psala články, poslouchala písničky,.. Odpoledne přišel Maces a trávili jsme čas tak nějak spolu. Šli jsme společně s mamkou zařídit nějaké věci, co jsou potřeba ještě před nástupem na střední školu. Upřímně, ze střední mám fakt velký strach a vůbec nevím, jak to tam zvládnu, hlavně intr mám na mysli. Uvidíme, to je takové zářijové překvapení. Večer, ne-li v noci jsem se koukala na PLL. Umírám z toho seriálu, miluji se na něj koukat, ale..Jsem taková citlivka, že mě hodně často rozpláče :-) 

30.6.2016

Dneska začínají prázdniny ostatním. Normálně bych byla asi ráda, že mám s kým chodit ven, ale v tenhle moment to pro mě znamená, že mi můj milovaný odjíždí z intru. To znamená, že nás bude dělit více jak 45 minut pěšky. Teď momentálně to bude 45 minut cesty autem. Ovšem dnes ani nemám čas být smutná, jelikož mě čeká spousta "práce". Pro mě to byla spíše zábava, ale představa, že mě to čeká i zítra je hrozná! Musela jsem přichystat tašky na RallyBohemia, kterou pořádá mojí mamky přítel. Docela mi trvalo, než jsem si v tom udělala systém, ale pak už to šlo úplně samo :-) Večeře dnes byla také v mojí režii. Recept už jste možná viděli a pokud ne, můžete se na něj těšit už brzy! No a v noci jsem zase sledovala PLL. To si myslím že je moje jediná jistá "práce" na prázdniny. 



1.7.2016

Dnes jsem celé ráno lenošila. Nehonil mě čas, mamka byla pomáhat Jirkovi připravovat tratě, takže jsem celé dopoledne válčila doma sama.Po obědě jsem byla chvilku pomáhat na trati, byla to docela sranda. Ještě jsme se cestou stavili na obědě. Měla jsem, jak jinak než, salát! Odpoledne jsme s mamkou jely do Stvolínek k babičce pro traktůrek na sekání trávy a vyzvednout mého pana Božského, který bude celý víkend trávit u nás a bude pomáhat Jirkovi na Bohemce. Navečer jsme sekali divácké místo. Příběh o tom, jak se nám rozbil traktůrek asi nechám do samostatného článku :-)




2.7.2016

Dnes to všechno začalo! Všichni jsme museli vstávat brzo a být ve střehu, jestli jsme na něco nezapomněli a jak to vůbec všechno dopadne. My jsme s mamkou zůstaly doma a na trať "vypustily" pouze chlapi. Bohužel, měly jsme s mamkou v plánu, že pojedeme k babičce, ale Jirka si musel vzít všechny naše auta, protože jim nějaké chybělo. Takže jsme musely všechny tvrdnout doma. Ale zpestřily jsme si to ledovou kávou a mamka ledovým čajem. Když se kluci vrátili, bylo to už trošku veselejší. My jsme zůstali doma a koukali jsme se na filmy, odpočívali, protože Maces byl unavený. Přitom dneska nic moc nedělal, to nejhorší přijde zítra! Navečer jsme jeli zase k babičce, protože nakoupila třešně, borůvky, jahody a očekávala naši návštěvu. Zůstali jsme tam hodně dlouho a nakonec jsme museli odjet bez Jirky, protože potřeboval ještě pracovat. Doma na nás čekalo ale ještě 30 tašek, které musely být hotové. 

3.7.2016

Máme tady naštěstí poslední den Rally, ovšem nejhektičtější, řekla bych. Tentokrát jsme do toho byly namočené i já s mamkou. Jely jsme se pouze podívat, nakonec jsem byla ale zaúkolovaná. Stáli jsme na startu, bylo nás tam asi 9, a každý měl svoji funkci. Já zapisovala, jaké auto zrovna pojede a v jakém čase. Potom jsem musela poslouchat lidi, co hlásili vysílačkou, které auto už dojelo do cíle, které nedojelo a které ani nedojede. Stalo se, že dokonce jednomu autu došel na trati benzín, docela sranda, nebo trapas? :-) Když se tohle všechno udělalo, jeli jsme domů, protože jsme tam nechali Vikinku, chudinka by na Rally trpěla. Pak jsme ale jeli pomáhat s uklízením tratí. To bylo opravdu na dlouho, hlavně to vypadalo, že je to nekonečné. Odvezli jsme Macese domů a jeli jsme k babičce vrátit ten traktůrek. Zůstali jsme tam opravdu dlouho a domů jsme se dostali někdy kolem 1.hodiny ranní. 



Žádné komentáře:

Okomentovat