pátek 17. června 2016

Festival Votvírák!

V sobotu 11.6 mi zavolal taťka, jestli mám na dnešek něco v plánu, že bychom spolu mohli jet na votvírák. Nejdřív jsem odmítla, ale potom mě to mrzelo, tak jsem řekla, že teda pojedu.

Ještě, že jsem se rozhodla takhle, byl to krásný zážitek! 

Jeli jsme tam tedy až v sobotu, ale hned jsme jeli domů. Nespali jsme tam, prostě jen tak 'na výlet'. 
Kdo sledoval můj snapchat (twerina), viděl i nějaká videa a fotky přímo odtamtud. 


Přijeli jsme zrovna v dobu, kdy končila kapela mandrage. Nějaké písničky jsme slyšeli, když jsme šli z parkoviště k pódiu. Já jsem se stejně nejvíce těšila na kapelu Kryštof

Další kapela na kterou jsme šli, byla UDG. Nějak extra mě nevzali, bohužel. 

Další skupina byla od rockového pódia, to byla nějaká taťky oblíbená. Třásl se blahem, ještě než začali. 
Dymytry, znáte to někdo?  
Poté jsme měli hodinu k dobru, abychom se najedli. Bohužel, nic zdravého jsem tady nenašla. Dala jsem si jednu UGOvu šťávu a tím jsem končila. Myslím, že by se na fesťácích mělo myslet i na lidi, co do sebe nechtějí cpát jenom smažený sýr v housce, párek v rohlíku, apod. Dobře, měli zde i čínské nudle třeba, ale já bych radši zeleninový salát :---) 


A potom už konečně Kryštof ♥ !

Příliš fotek jsem nefotila, chtěla jsem si tu show užít úplně na 100%! 
Musím říct, že to byl opravdu zážitek, ale na Katy Perry to samozřejmě nemá :-) 

A nakonec byl nějaký ten ohňostroj. Nemám to ráda, docela se bojím, ani nevím proč. Mám to vybudované už úplně od malička.
Nějaké fotky mám, které byly pořízené zrovna když jsem se neschovávala za taťkou. 



Chtěla jsem jít ještě na hrady na Bezděz, ale bohužel v tom termínu jsem se SŠ na adaptačním kurzu. Tak snad jindy. 

Určitě doporučuji nějaký ten fesťák si vybrat a navštívit, je to zážitek! 

Žádné komentáře:

Okomentovat