neděle 4. října 2015

Zapečená brokolice je slast pro chuťové buňky!

Příjemný večer,

přemýšlíte co dnes k večeři? Váš problém je vyřešen! Mám tady pro vás menší inspiraci.

Já toho jídlo naprosto miluju!♥ Tak nějak jsem jednou neměla co k jídlu a doma byla jenom brokolice a brambory. Já brokolici zrovna v lásce nemám, ale do tohohle jsem se zamilovala! 

Budeme potřebovat

  • Brokolici
  • Předvařené brambory
  • 3vajíčka
  • Troška mléka
  • Sůl, pepř
  • Sýr
  • Kuřecí maso
Jako první si nakrájíme, nebo nalámeme brokolici a dáme jí společně s brambory do zapékací mísy. 

Osolíme, opepříme a zalejeme vajíčkem. Já jsem si do vajíčka vmíchala i trošku mléka, příjde mi že se to pak lépe "rozleje" po celé míse a stačí tím pádem méně vajec. 

Dáme zapéct do trouby. Nedá se říct jak pečeme dlouho, protože záleží na vrstvě brambor apod. Já osobně jsem pekla asi 40minut. Ke konci zapékání jsem přidala na vrch sýr, a dala zpět, dokud se roztekl! 

Poté, jsem si řekla, že si dnes dopřeju ještě maso! To už ale není podmínkou:) 


Jsou to obyčejné stehenní řízky, které jsem nakrájela na proužky, osolila, přidala provensálské bylinky a osmažila na pánvi! 

Dobrou chuť!




Žádné komentáře:

Okomentovat