středa 30. září 2015

Fikouš poprvé u nás doma!

Ti, kteří mě znají vědí, že jsem mamánek! Ale strašný mamánek! Jen tak si někoho domů nepozvu, nesnesu aby jen tak někdo spinkal v mojí posteli. A spát u nějaké kamarádky? To je nadlidský výkon!

Jediná kamarádka, u které si ani nepřijdu jako na návštěvě je Terezka. Hned poprvé, co jsem spala u nich doma jsem úplně normálně usnula, jako doma, ve svém království. Bylo to zvláštní.

Ale teď jsem si k nám domů pozvala Viktorku. Viktorka je kamarádka ze školy, která je o rok mladší. Chodí do 8.třídy a tak nějak jsme se začali bavit v Anglii, před dvěma lety. Dva roky jsou už docela dlouhá doba. Jednou jsme si psali a já jí napsala, že u nás v neděli (27.9.2015) bude spinkat. Ani mi nedošlo, co jsem to udělala! A upřímně..začala jsem se bát, jak to snesu, jak se mi bude spát, jestli vůbec usnu.. Bála jsem se úplně zbytečně!

Vikča k nám přijela až večer, jelikož měla nějaké závody. Je to velký sportovec! :--)

Hned co přijela, byla hladová a tak jsme si udělali večeři. Chtěla jsem jí udělat zapečenou brokolici, nechtěla! Kuřecí maso s rýží..nechtěla! A nakonec si sama, dobrovolně, vybrala samotné těstoviny!


Zrovna dnes byl úplněk, krvavý úplněk! Chodili jsme si ho hodně často fotit, přidávám zde pár fotek.

Tahle fotka má prostě svoje kouzlo!

I Fikinka si musela vyfotit měsíc, na snapchat! 
Nikonek mi prostě ten měsíc odmítal zaostřit..

Určitě víte o tom, že mi Terezka napsala knížku k narozeninám a vždycky když k nám někdo přijde, dám mu ji přečíst! Ani Viky nebyla výjimkou! 


2.den - Pondělí 

Dnes je státní svátek, takže do žádné školy se nejde! HURÁ! S Vikčou jsme si ráno trošku zpříjemnily a zůstaly déle v posteli! 

Mamka nám cestou z práce koupila snídani. DÍKY MAMI!♥ 



Ne, Fikinka prostě nemůže pít Horkou čokoládu jako normální člověk♥


Když jsme dosnídali, šli jsme zpět do postele a pustili jsme si můj nejoblíbenější film..PENELOPE♥ Miluju to prostě, neznám lepší film!

Vikinka musela jet brzo domů a já musela odpoledne k babičce. 


Je mi jasné, že kdybych Vikinky návštěvu zrušila, mrzelo by mě to. Ostatně jako všechno, co jsem kdy kvůli téhle "fóbii" zrušila.

A proto, přátelé moji! Když odmítnu, zeptejte se mě za dva dny znovu a znovu, nakonec stejně řeknu ano!♥

1 komentář: