sobota 10. října 2015

FRESH NEWS:Nejpyšnější kamarádka na světě!

Právě jsem dorazila domů z florbalového zápasu mojí nejlepší kamarádky!

Vždycky, když přijdu domů, jsem strašně pyšná! I když kolikrát nedá gól, nebo prohrají.. stejně ten pocit..K nezaplacení!♥

Určitě všichni znáte ten pocit, když máte sto chutí zakřičet do světa "Moje nejlepší kamarádka porazila Liberec!" což byl pro ně velikánský úspěch! Miluji Ten pocit prostě! A miluji samozřejmě i jí, protože díky ní ten pocit zažívám skoro každý víkend! #5




♥♥♥ Sourozenecká láska ♥♥♥

Každý z nás má důvod být na svého nejbližšího pyšný! Ať už jsou to sportovní výkony, různé vědomostní soutěže, nebo cokoli jiného. Hlavně jim to nezapomínejte často říkat a hlavně dokazovat♥

Děkuji Bohu za tak skvělou nejbližší osobu v mém životě!♥ 

2 komentáře:

  1. Máte zajímavý blog, a proto jsem se chtěla přidat mezi pravidelné čtenáře. Avšak widget GFC jsem nenašla :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to snad napravila:) Jinak moc děkuji za pozitivní komentář:)

      Vymazat